כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

שר האסירים של פת"ח 'בעד' גלי צה"ל

אחרי ריבחי רנטיסי מהחמאס, גם שר האסירים של פת"ח 'שלח' הודעת תמיכה בגלי צה"ל • מדובר במתיחה של הארגון הימני 'ישראל שלי', הפועל להוכיח שגל"צ משרת את האיוב

שר האסירים של פת"ח 'בעד' גלי צה"ל
גלי צה"ל צילום: באדיבות המצלם

הבוקר (ד) הגיע אל מכשיר הסלולארי שלי סימוס בזה הלשון: "זה אשרף עג'רמי שר האסירים מפת"ח. תכף אתקשר להודיע על הצטרפותנו לחמאס, במאבק למען גל"צ מול מחאת הציבור בישראל. זה לא חיקוי, זיוף או מתיחה", הייתה לשון ההודעה, שהגיעה ממספר 591451948.

דקות אחדות לאחר מכן צלצל המכשיר, הפעם ממספר חסום, ואשרף השאיר הודעה בתא הקולי: "אני אשרף אל עג'רמי, שר האסירים לשעבר בשטחים הפלסטינים. אני פונה לחברי ועדת הכלכלה בישראל לתת חופש ביטוי לגלי צה"ל שהיא בסופו של דבר עושה עבודה נהדרת לגבי מה שקורה באזור".

מי שעומד מאחורי הקמפיין - שמטרתו להוכיח כי תחנת הרדיו גל"צ משרתת את האויב - היא תנועת 'ישראל שלי', בראשות איילת שקד, שפנתה עם מסרון דומה גם לשרים, ח"כים, עוזרים ועיתונאים.

עג'רמי ריצה 12 שנות מאסר בכלא הישראלי. אתמול נשמעה הודעה קולית דומה מפי פעיל החמאס ריבחי ראנטיסי מעזה.

השניים 'גויסו' על-ידי פעילי התנועה הימנית, והם קוראים בקולם לוועדת הכלכלה של הכנסת לתמוך בגל"צ, במהלך דיון שייערך בנושא ביום שני הקרוב.

במסגרת המאבק פורסם מכתבם של לוחמים וקצינים, הקוראים למנות לתחנה מפקד חדש, שיאזן את התכנים. המילואימניקים קראו: "להחזיר את גלי צה"ל ללוחמים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}