כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

כשראשי עיריית בני-ברק דוהרים על אופנוענים • תיעוד

ראשי עיריית בני-ברק נסעו לליקווד, לחתום על ברית ערים תאומות • הם זכו לטיסה בשמי העיר, לקחו סיבוב על האופנוע המשטרתי, ותפסו 'זמן איכות' אחד במחיצת השני • צפו בגלריה

דוהרים. חנוך זייברט (מימין) ויעקב אשר
דוהרים. חנוך זייברט (מימין) ויעקב אשר



היסטוריה בליקווד שבניו ג'רסי: כחודש לאחר שאושר פה אחד הסכם ברית ערים תאומות באולם מועצת עיריית בני-ברק - אושר ונחתם ההסכם גם באולם מועצת עיריית ליקווד.

בעת אישור ההסכם בעיר התורה והחסידות בני ברק, הוזמנו ראש העיר ליקווד מנשה מילר, סגנו הרב מאיר ליכטנשטיין ומשלחת נכבדה להשתתף בטכס. כעת, לאירוע בליקווד, הוזמן ראש עריית בני-ברק יעקב אשר לשמש כאורח הכבוד, במעמד חתימת ההסכם ובשרשרת האירועים. כן הוזמנו ממלא-מקומו חנוך זייברט, סגנו אליהו דדון ומשלחת מכובדת.

המשלחת שהגיעה מישראל התקבלה בכבוד על-ידי ראשי העיר ליקווד ועסקניה. חברי המשלחת יצאו לביקור בבית הספר הגדול לבנות 'בית פייגא', שם סיירו בכיתות בית הספר, יחד עם מנהל בית הספר הרב יוסף פוזן. משם המשיכה השיירה לשדה התעופה של ליקווד, בליווי המשטרה המקומית, ראשי הערים וסגניהם, והם המריאו יחד לטיסה בשמי העיר, וצפו על ליקווד והתפתחותה המשגשגת בשנים האחרונות.

לאחר הנחיתה המשיכה השיירה לתלמוד תורה 'אור אלחנן'. גם שם סיירה הפמליה בין כיתות הת"ת. משם המשיכו לסיור בישיבה קטנה דליקווד, שם דנו עם הצוות החינוכי על החומר הנלמד.

שיא הביקור הגיע, כשחברי המשלחת נכנסו יחד לבניין הישיבה גבוהה דליקווד, שם התקבלו בפתח הבניין על ידי ראש הישיבה הגר"מ קוטלר, ומנהל הישיבה הרב אהרון קוטלר. תחילה התכנסו יחד בחדרו של המנהל, שם נשא דברים חמים ומרגשים על החיבור בין בני-ברק לליקווד ועל פעילותו של יעקב אשר.

במהלך ההתכנסות דנו חברי המשלחת על האופציות והאפשריות של שיתופי הפעולה בין בני-ברק לליקווד. כאשר המשלחת יצאה לכיון הכניסה להיכל הישיבה, שם לומדים אלפי תלמידים, ביקש ראש עיריית בני-ברק שלא להיכנס להיכל הישיבה, כדי לא לגרום חלילה לחשש ביטול תורה.

לאחר הביקור בישיבת ליקווד, נקבע הסיור הבא: במרכז הרפואי 'חמד', בו מטופלים כיום כ-23.000 איש. המשלחת התקבלה על ידי בכירי הרופאים. במסדרונות בית החולים פגש ראש עיריית ב"ב ברופא יהודי חרדי. ראש העיר התעניין בהתנהלות המרכז הרפואי, והכתיר את הרופא החרדי ל"ראש הישיבה" של ביה"ח.

במהלך הביקור סיפר יעקב אשר שיש שיתוף פעולה רפואי בין ביה"ח חמד לבין המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' בבני ברק. משם המשיכו לסייר במרפאת השיניים של ליקווד המנוהלת על ידי חרדים.

בביקור בניין עיריית ליקווד סיירה המשלחת במחלקות העירייה, כשראש עריית בני ברק וסגניו עוקבים מקרוב אחר פעילות המחלקות.

משם השיירה נכנסה לחדר הישיבות - לישיבה משותפת של כל חברי המשלחת. תחילה נשא דברים ראש עיריית ליקווד, שבירך על ההסכם שנחתם ועל הפעיליות הרבות ושיתופי הפעולה שיהיו בעתיד בין בני ברק לליקווד. ראש העיר הודה בחום לכל העוסקים במלאכה.

אחריו נשא דברים ראש עריית בני ברק, שהרחיב גם הוא על האפשריות הרבות של שיתופי הפעולה במסגרת חתימת ברית ערים תאומות. הוא הדגיש כי הקשר האמיתי שיש בין שני העיריות, שהכל נעשה בהוראת ובהתייעצות של גדולי ישראל. גם ממלא מקום ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, כובד לשאת דברים.

משם המשיכה המשלחת לסיור באולם מועצת עיריית ליקווד, בניין בית המשפט ולתא המעצרים. ראש עריית בני ברק וסגניו הספיקו לחנוך חניון חדש ומרכזי בעיר והתכבדו בגזירת סרט.

לקראת ערב הגיעה המשלחת לביקור מיוחד בבית הגר"מ סלמון, משגיח דישיבת ליקווד, שם דנו במשך זמן רב בנושאים העומדים על הפרק, והרחיבו על שיתוף הפעולה בן בני ברק וליקווד. בסיום היום הגיעו כל חברי המשלחת למעמד הגדול לכבוד ישיבת ליקווד, שנערך באוהל ענק שנבנה במקום, כשראש עיריית בני ברק משמש כאורח הכבוד של המעמד.



























התמונות באדיבות - www.TheLakewoodScoop.com




























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}