כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הנסיעה של ראש העיר הגבירה תיאבון בויז'ניץ: רוצים התפקיד

ראש עיריית בני-ברק וממלא-מקומו המריאו לחו"ל, ונציג ויז'ניץ משמש כראש העיר בפועל • התפקיד פתח את תאבון עסקני החסידות, שממהרים להכריז: "נתמודד לקדנציה הבאה"

ראש העיר יעקב אשר ונציג ויז'ניץ מנחם מנדל איזנברג
ראש העיר יעקב אשר ונציג ויז'ניץ מנחם מנדל איזנברג

ראש העיר, יעקב אשר וממלא מקומו יצאו למספר ימים לחו"ל ומי שמכהן בתפקיד ראש העיר הוא הרב מנחם מנדל אייזנברג – סגן ראש העיר, מטעם חסידות ויז'ניץ.

ולמה מידע מעין זה אמור לעניין את הציבור? גורמים בחסידות ויז'ניץ שככל הנראה נהנים מהכסא עליו מתרווח חברם בימים אלו, החליטו להרחיב את הפעילות, ולהצהיר כי לקראת הבחירות הבאות הם ידרשו לעצמם את תפקיד ראש העיר.

על פי התוכניות, ויש כאלו שיאמרו- הסיכומים, צפוי אייזנברג, המכהן היום כסגן ראש העיר, להתמודד על התפקיד. אייזנברג עצמו כמובן לא שולל את האפשרות אף מבהיר כי ההחלטה הסופית תתקבל בסופו של דבר בדרגים הרוחניים של החסידות.

בכדי להבין מאיפה מגיע התיאבון המוגבר של עסקני החסידות, יש לציין כי חסידות ויז'ניץ קבעה את יתדה בעיר בני ברק לפני חמישים שנה.

האדמו"ר הקודם רבי חיים מאיר זצ"ל העתיק את משכנו מתל אביב לעיר התורה שם הקים בפאותיה הדרומיות קריה לתפארת. החסידות הינה המרכזית והגדולה ביותר בעיר ומונה לפי אומדן משוער קרוב ל- 1600 משפחות.

אך עד היום כוחה המספרי לא תורגם על ידם לדרוש לעצמם את תפקיד 'ראש העיר'. כעת כשגילו עצמאות בהתנהלותם מול 'הסיעה המרכזית' הם מבהירים כי הם אכן צפויים לדרוש את התפקיד.

אם אכן ייקחו בויז'ניץ את התפקיד יעקב אשר יכהן בתפקיד מ"מ ראש העיר ונציג שלומי אמונים בתפקיד סגן בשכר.

בסיבוב הבא שלאחריו תתאחד ויז'ניץ סביב מועמדתו של נציג דגל התורה ותפקיד המ"מ יוענק לנציג שלומי אמונים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}