כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מבצע בבזק לעוברים דירה: "החשבון עלינו"

החברה מעניקה חודש חינם בטלפון, בדקות שיחה ובהטבות נוספות לעוברי הדירות בקיץ • צוות מעברי הדירות הייעודי מונה כ-650 טכנאים ו-100 נציגי שירות

מבצע בבזק לעוברים דירה: "החשבון עלינו"

בזק יוצאת בהטבה ללקוחות החברה, אשר עוברים דירה בחודשי הקיץ, תחת הכותרת, "החשבון עלינו". במסגרת ההטבה, לקוחות אשר עוברים דירה ומעבירים איתם את קו הטלפון של בזק ייהנו מחודש ללא תשלום קבוע על קו הטלפון, דקות שיחה במתנה (במסגרת מסלולי שיחות) והעתקת קו הטלפון בחינם. המבצע בתוקף עד לתאריך ה – 15/9/11.

לקוח בזק שעובר דירה בחודשי הקיץ יכול לחסוך עד כ-300 שקלים, כאשר בזק מאפשרת חיסכון נוסף באמצעות הטבות נוספות: 50 שקל לרכישת מסכי מחשב, מדפסות, או מכשירי טלפון ברשת חנויות בזק, הנחות משמעותיות בהום סנטר, תמי 4, ועוד.

מסקרים שביצעה חברת בזק, כהערכות לקראת תקופת מעברי הדירות, עולה כי חודשי הקיץ נחשבים ל"עונת מעברי הדירות", כשישנה העדפה ברורה לבצע את מעבר הדירה דווקא בתקופת זו של השנה. כ – 50 אלף בתי אב, העדיפו לעבור דירה בקיץ האחרון, כאשר 85% מתוכם נשארו באותו אזור החיוג, זאת לעומת כ - 40 אלף בתי אב שהעדיפו לעבור דירה בשאר חודשי השנה.

בנוסף, במטרה להקל על עוברי הדירות בזק מעמידה לרשות לקוחותיה מוקד "מעבר דירה" ייעודי המונה כ – 100 נציגי שירות שיטפלו רק בתחום מעברי הדירות ו- 650 טכנאים. את המוקד יאיישו עשרות נציגים שהוכשרו לטפל באופן פרטני בלקוחות העוברים דירה ובלקוחות הנכנסים לבית חדש. ניתן להזמין את השירות דרך המוקד הטלפוני, באמצעות חיוג למס' 1-800-500-199 .נציג השרות יקל על התהליך עבור הלקוח ויציג לפניו את כל ההטבות המיוחדות המגיעות לו.

"תהליך מעבר הדירה אינו מסתכם בהובלת החפצים לכתובת החדשה, אלא כולל גם את הצורך להמשיך ולקבל את השירותים השונים, וביניהם שירותי התקשורת. לבזק חשוב להעניק ללקוחותיה את התחושה שאנחנו חלק בלתי נפרד מהבית, גם כשעוברים למקום חדש", מסביר איתמר הראל, סמנכ"ל החטיבה הפרטית של בזק, "תהליך מעבר הדירה הוא בדרך כלל מורכב ומתיש, ובזק נערכת בכדי לאפשר ללקוחותיה מעבר קל ומהיר, מלווה בסל הטבות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}