כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הנשיא לקליר: "תודה שהצלת חיי הגרי"ש"

פרופ' דניאל קליר, הרופא המנתח של הגרי"ש, ביקש לבקר אצל הנשיא פרס, ביקש וקיבל • הפרו' סיפר בהתרגשות על הפציינט המפורסם - הנשיא הודה לו בשם העם בישראל

הנשיא לקליר: "תודה שהצלת חיי הגרי"ש"

נשיא המדינה קיים אחרי הצהריים פגישה עם פרופ' דניאל קליר, מומחה לכירורגיית כלי דם שהגיע לישראל במיוחד על מנת לנתח את הגרי"ש אלישיב.

אנשי הרב עידכנו את לשכת הנשיא כי פרופ' קליר מבקש לפגוש את נשיא המדינה במהלך שהותו בישראל והנשיא נעתר בשמחה.

הנשיא פרס הודה לפרופ' קליר על הטיפול בגרי"ש ואמר לו: "הרב אלישיב הוא אחד הרבנים החשובים שקמו לנו בדורות האחרונים ומהווה השראה לרבים בישראל. למרות גילו המתקדם, 101 הוא מהווה מודל לחיקוי כיצד ניתן לאמן את המוח וכיצד הרוח והמוח גוברים גם כשהגוף מתחיל לבגוד. הבנתי כי דחית 62 ניתוחים שנקבעו לך בארה"ב על מנת לנתח את הרב ותודתי נתונה לך מקרב הלב. הצלת נשמה חשובה בישראל ואני רואה בהגעתך לכאן לביצוע המשימה, שליחות לשמה".

הרופא, הנשיא והרב רבינוביץצילום: הרופא, הנשיא והרב רבינוביץ
הרופא, הנשיא והרב רבינוביץ

פרופ' דניאל קליר השיב לנשיא: "הגעתי אמש לנתח את הרב ומצאתי אותו בעיצומו של לימוד תורה בבית החולים, ממש דקות ספורות לפני שהחל ההליך הרפואי. זו ההוכחה לכך שהרב אף פעם לא מפסיק לשקוד".

בפגישה השתתף גם רב הכותל, שמואל רבינוביץ' ומקורבי הגרי"ש.

הנשיא העביר לגרי"ש אלישיב את איחוליו להחלמה מהירה והדגיש: "כשתראה שוב את הפציינט שלך, אנא מסור לו את אהבת העם ואת הדרישה בשלומו. אני כנשיא המדינה, נושא תפילה - יחד עם רבים בעם ישראל - להחלמתו המהירה ולרפואה שלמה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}