כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

בעלי 'שטראוס' מכים על חטא: "טעינו"

בעלת השליטה בקבוצת 'שטראוס' - עפרה שטראוס- מכה על חטא תעשיית המזון בישראל • "אני מבינה את המחאה. מדובר כאן הרבה מעבר לקוטג' - הבעיה היא מערכתית"

בעלי 'שטראוס' מכים על חטא: "טעינו"
ויקיפדיה

עפרה שטראוס - בעלת השליטה בקבוצת 'שטראוס' - היא הראשונה מבין הדמויות הבולטות בשוק החלב שיוצאת לתקשורת ומכה על חטא.

בדבריה היום בכנס קיסריה אמרה שטראוס: "אני שמחה שניתנת לי ההזדמנות להגיב, אני לא מחייכת היום, אני חייבת להתייחס לסערה שמתרחשת בחוץ. הנושא של יוקר מחירי המזון הוא מכה. המדובר כאן במשהו שהוא הרבה מעבר לקוטג'.

"יש כאן משהו מערכתי לא בסדר", אמרה, "זה ברור שזה לא רק קשור למדינת ישראל אלא קשור לעליית מחירי חומרי הגלם בעולם, אבל כשזה נוגע לאוכל - זה נוגע לכל אחד ואחת במדינת ישראל. אנשים בחוץ לא מחפשים ניתוחים ופרשנויות, יש כאן קריאה לפתרון ועכשיו".

שטראוס הוסיפה "יש רגעים של הקשבה שאולי נראים כהיעלמות, אבל יש כזו עוצמה של הקולות שם בחוץ שכדאי לעצור רגע ולחשוב על מה ששמעתי, איך ייראה המוצר מחר בבוקר, מה זה מחיר סביר, לאיפה אני מביאה אותו.

"אני לפחות הרגשתי שזה לא זה. אני כבר שנים לא מנהלת דיאלוג או שיחה - לא עם הממשלה ולא עם אף אחד - לגבי איך אנחנו מנהלים את העסקים שלנו.

"כן, אנחנו תעשיית המזון של מדינת ישראל, ושטראוס משפיעה על איך שנראית התעשייה הזו. אני חושבת שהפתרון לשאלת יוקר המחיה הוא כזה שכולנו צריכים לשבת מסביב לשולחן ולמצוא אותו. שמעתי שיש פתרונות של יבוא, הכנסת פיקוח ועוד. אנחנו כבר תחרותיים ומתחרים - אבל טעינו, זו עובדה. לכל אלה ששאלו איפה אנחנו, אז הנה אנחנו כאן. כל פתרון שלא יימצא לכאב שנמצא שם בחוץ - אנחנו נהיה חלק מלא מהפתרון הזה. שמעתי את הביקורת - זה כואב, וזה לא פשוט".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}