כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

התפרעו על הרכב - וגרמו לתאונת שרשרת

קבוצת בחורי ישיבות אמריקניים לקחה רכב משפחתי - ויצאה להתפרע ברחובות בורו-פארק • הם עברו ברמזור אדום, וגרמו לתאונת שרשרת ענקית • ומדוע היה אקדח ברכב?

שוטרים בבורו פארק. תמונת אילוסטרציה
שוטרים בבורו פארק. תמונת אילוסטרציה



קבוצת בחורים שנהגה ברכב פרטי בשדרה ה-13 - השדרה המרכזית של שכונת בורו פארק בברוקלין - עברה באור אדום וגרמה לתאונת שרשרת, בה היו מעורבות שמונה רכבים.

עדי ראייה, ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', דיווחו כי הבחורים נהגו בפראות ובמהירות גבוהה. "זה היה נראה עניין של זמן עד שיקרה אסון", סיפר מייקל, תושב השכונה, ל'בחדרי חרדים'.

התאונה ארעה ברמזור של רחוב 52 והשדרה ה-13, לאחר שהבחורים עברו את הצומת באור אדום והתנגשו במכונית שהתנגשה בעוד שש מכוניות אחרות.

באורח ניסי, איש לא נפגע.

ר' יהודה מרמונשטיין, שהתפלל באותה עת שחרית בבית הכנסת סמוך, סיפר ל'בחדרי חרדים': "בדיוק סיימתי לקפל את הטלית, כאשר לפתע שמעתי בום שנשמע כמו פיצוץ חזק. רצנו החוצה וראינו את התאונה. זה היה חילול ה' גדול. קבוצה של בחורי ישיבה פשוט השתוללה עם הרכב של אחד האבות ועברה באור אדום.

"אם לא די בכך", מספר יהודה, "המשטרה מצאה בתא המטען של הרכב אקדח ושלט של ארגון 'השומרים' של בורו פארק. הבחורים נלקחו לחקירה, ואף אחד לא יודע מה יעלה בגורלם. צריך להבין שהיום יום ראשון - יום חופש באמריקה - והרחובות מלאים בילדים. בדרך נס זה נגמר בנזק למכוניות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}