כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מי הכי מעצבן אותך ברדיו? רוץ לבחור

מי מעצבן יותר - גבי גזית או משה נגבי? • ה'אגודה לזכות הציבור לדעת' הכריזה על בחירות לתואר הלא-נחשק - 'האיש הכי מעצבן ברדיו' • מנכ"לית האגודה מסבירה למה • ריאיון

עוד אחד ברשימה: רזי ברקאי
עוד אחד ברשימה: רזי ברקאי צילום: באדיבות המצלם



בימים האחרונים עורכת ה'אגודה לזכות הציבור לדעת' סקר בו קובע ציבור הגולשים הישראלי מי יקטוף את התואר "האיש הכי מעצבן ברדיו".

על התואר מתמודדים כרגע 7 מובילים שנבחרו על ידי הקהל הרחב. ביניהם: רזי ברקאי, אריה גולן, קרן נויבך, מיכה פרידמן, משה נגבי ויעל דן.

נילי בן גיגי, מנכ"לית האגודה מסבירה בשיחה ל'בחדרי חרדים' את הצורך בסקר: "אנחנו כבר 15 שנה מעניקים את הפרס הישראלי לביקורת התקשורת. השנה התבקשנו על ידי הקהל להעניק פרס שונה.

"זה פרס שמשמש אמצעי למחאה בפני אותם מועמדים שמנותקים מרגשותיהם של הציבור", מסבירה בן גיגי.

• היו מועמדים חרדים?

"אני זוכרת את הרשימה הראשונית במעורפל מאד. בהחלט היו שם שם אחד או שניים של עיתונאים חרדיים. בעיקר הלכנו על אלו שיש להם שעות שידור רבות ומשדרים לקהל הרחב יותר".

בן גיגי לא מסתירה את התפעלותה מכך ששמו של אחד השדרנים המעצבנים ביותר לא נכנס לרשימה: "דווקא חשבנו שנתן זהבי ייכנס לרשימה אבל זה רק מראה שנכנסו אלו שיש להם אגנד'ה המנותקת מהקהל המאזינים ולאו דוקא מעצבנים בקללות או בהתבטאויות חריפות".

המנצח בתואר יוכרז ביום ראשון הקרוב, "הסקר הוא עד סוף השבוע הנוכחי", היא אומרת.

• קיבלתם תגובות מהמועמדים עצמם?

"הם מעדיפים לשמור על שתיקה. מבחינתם הם מקווים שהסקר הזה ידעך כמה שיותר. אנחנו מקבלים תגובות חיוביות מהקהל גם בלי דעתם. אני בטוחה שאף אחד מהם לא היה רוצה ששמו ישורבב לרשימה. זאת לא מחמאה".

• מה הייתה הבחירה שלך?

"לא הייתי רוצה להשפיע לכאן או לכאן אבל בהחלט כבר מילאתי את בחירתי".

קישורים:
אתר ההצבעה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}