כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

19 חברות תקשורת ישראליות בתערוכה בסינגפור

החברות יציגו את החדשנות הישראלית במגוון תחומי תקשורת וייצרו שיתופי פעולה עסקיים עם השווקים הצומחים של המזרח הרחוק • יצוא התקשורת ליבשת אסיה הסתכם ב-903 מיליון דולר

19 חברות תקשורת ישראליות בתערוכה בסינגפור



לפי נתוני משרד התמ"ת, היצוא בתחום התקשורת ליבשת אסיה הסתכם בשנת 2010 בכ-903 מיליון דולר - עליה של כ-8% בהשוואה לשנת 2009. עיקר המדינות אליהן מופנה היצוא הישראלי בתחום התקשורת הן: הודו, סין וסינגפור.

בעקבות כך, תצא משלחת של 19 חברות תקשורת מישראל להשתתף בתערוכת התקשורת וה-ICT השנתית המתקיימת בסינגפור: CommunicAsia 2011.

התערוכה מתקיימת זו השנה ה-22, והמשלחת הישראלית תציג בביתן לאומי ישראלי בתערוכה. המשלחת מורכבת מחברות ישראליות הפעילות בעיקר בתחום של רשתות תקשורת אלחוטיות ונייחות וכן חברות העוסקות בניהול תוכן, אחסון נתונים והעברת מידע. המשלחת מאורגנת על ידי מכון הייצוא בשיתוף פעולה עם הנספחות הכלכלית של משרד התמ"ת בסינגפור.

תערוכת CA 2011, הינה אירוע התקשורת המרכזי באסיה ומתקיימת בסינגפור מידי שנה. התערוכה הינה נקודת מפגש בין המפעילים הסלולרים, יצרני ציוד ותשתיות וספקי אינטרנט וברודקאסטינג באסיה כולה, בדגש על מדינות דרום מזרח אסיה.התערוכה הינה המקבילה האסייתית של Mobile World Congress, מפגש הטלקום השנתי והחשוב ביותר של תעשיית הסלולר העולמית המתקיימת בברצלונה, אולם לעומתה, המיקוד האסייתי של CA מאפשר חשיפה לשווקי אסיה הצומחים במהירות רבה.

שי זריבץ', הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בסינגפור מוסר כי הנספחות המסחרית בסינגפור יחד עם מכון היצוא פועלים על מנת להביא ערך מוסף לחברות הישראליות המגיעות לסינגפור, תוך בניית מערכת פגישות עסקיות מתואמות מראש, הן עם מפעילים ניידים וחברות אינטגרציה מרכזיות בסינגפור, והן עם חברות טלקום וחברות אינטגרציה רלוונטיות הפועלות במדינה.

בנוסף, פועלת הנספחות בסינגפור בשיתוף פעולה עם נספחי התמ"ת ברחבי אסיה לתיאום פגישות וחשיפת הטכנולוגיות הישראליות עם נציגי מפעילים סלולרים המגיעים ממדינות האזור. השנה יתארחו בביתן הישראלי נציגי מפעילים מתאילנד, וויטנאם, אינדונזיה והודו זאת בנוסף למבקרים הרבים בתערוכה. עוד מעדכן מר זריבץ' כי הנספחות המסחרית תקיים יום סדנאות טכנולוגיה עם המפעילים הניידים המרכזים בסינגפור:SingTel ו-StarHub שיארחו את הקבוצה הישראלית במטות הניהול שלהם לפגישות עסקיות ובחינת שיתופי פעולה טכנולוגיים ועסקיים. זוהי המשלחת הגדולה ביותר המגיעה בשנים האחרונות לקומיוניקאסיה בסינגפור וגדולה מזו שהשתתפה בקומיוניקאסיה ב-2010 ושמנתה 15 חברות טלקום.

הסחר ההדדי הכולל עם סינגפור הסתכם בשנת 2010 במיליארד דולר ארה"ב, עליה של כ-15% ביחס לתקופה המקבילה. סך הייצוא הישראלי הסתכם בכ-527 מיליון דולר והייבוא עמד על 480 מיליון דולר.

הייצוא הישראלי לסינגפור מורכב ברובו מציוד תקשורת ומוצרי היי-טק, המהווים כ-60% מהייצוא. ייצוא ציוד רפואי מהווה כ-15% נוספים. הייבוא הישראלי מורכב גם הוא מציוד תקשורת ומוצרי היי טק העומדים על כ-65% מהיקף הייבוא ממדינה זו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}