כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הילד בן ה-9 זעק בהיסטריה: "זו אמא שלי, תצילו אותה" • מחריד

מחזה מחריד באלעד • אישה איבדה את ההכרה בגינה ציבורית וכמעט נחנקה מהשרשרת שעל צווארה, כשלצידה שני בניה הרכים: ילד בן 9 ותינוק בעגלה • לאחר 20 דקות של החייאה, חזר הדופק • האישה פונתה לבית החולים - והשכנים אספו את הילדים • התפללו לרפואת מרים בת זאזה

צילום אילוסטרציה: יוסי פורמנסקי
צילום אילוסטרציה: יוסי פורמנסקי

בגינה ציבורית ברחוב רש"י בעיר אלעד נמצאה אישה בת 34 כשהיא מחוסרת הכרה סמוך לילדיה.

"זו אמא שלי, תצילו אותה", זעק הילד בן ה-9 לכוננים שהגיעו למקום, כשהוא בוכה בהיסטריה, בעוד אמו שוכבת בסמוך אליו מחוסרת הכרה.

כונני איחוד הצלה יחד עם צוותי מד"א ביצעו בה החייאה מוצלחת והיא פונתה במצב קשה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

א. שטרן, מתנדב 'איחוד הצלה-אלעד' ו'מד"א', מספר בראיון לאתר 'בחדרי חרדים': "הגענו תחילה לכתובת לא נכונה בעקבות כתובת שגויה שנמסרה למוקד. כשהגעתי למקום, ראיתי פעוט בן כמה חודשים וילד כבן 9 נמצאים סמוך לאמא ששכבה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מיד בפעולות החייאה, כשבמהלכן שמנו לב לסימני חנק על צווארה.

"לאחר כ-20 דקות של החייאה, חזר הדופק, והאם פונתה במצב קשה ויציב לחדר הלם בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם היא מונשמת".

מתברר, כי האם איבדה את הכרתה כשראשה היה צמוד לידית עגלת בנה הפעוט. השרשרת שעל צווארה נתפסה בידית וגרמה לחנק ולסימנים על צווארה.

שכנים טובים לקחו את הפעוט בעגלה ואת אחיו בן ה-9 לביתם, וכשהגיע האב, הם הורידו ממנו את עול הילדים ושלחו אותו לבית החולים לשהות סמוך לאשתו שנמצאת במצב קשה.

הגולשים מתבקשים להעתיר בתפילה עבור מרים בת זאזה לרפואה שלמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}