כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מוזס צעק לנשיא הפרלמנט: נצל סמכותך לביטול הגזירה

סגן שר החינוך מנחם אליעזר מוזס זעק מנהמי ליבו לנשיא הפרלמנט האירופי: "אני עומד ומבקש ממך בשם כל יהדות אירופה - אנא אל תתנו ידכם להרס השחיטה היהודית'

מוזס צעק לנשיא הפרלמנט: נצל סמכותך לביטול הגזירה

נשיא הפרלמנט האירופאי, יז'י בוז'ק, הגיע היום לביקור מיוחד בכנסת, ואף נאם באולם המליאה. מי שניצל את הביקור כדי לזעוק את זעקת היהדות באירופה, הוא סגן שר החינוך הרב מנחם אליעזר מוזס.

מוזס, שניהל מאבק עיקש נגד חוק הפרוות, מה שכונה 'מאבק השטריימלים', בטענה כי אילו ייפתח לארגוני צער בעלי חיים פתח, הם ירחיבו את מאבקם גם נגד השחיטה היהודית.

ואכן, כפי שפורסם בימים האחרונים, אודות החלטת האיחוד האירופי לחייב סימון מיוחד על בשר שנשחט ולא הומם - צעד שיביא להכחדת השחיטה היהודית באירופה - החליט מוזס להעלות את הנושא, במהלך קבלת הפנים שנערכה לכבודו של נשיא הפרלמנט, בלשכת יו"ר הכנסת, רובי ריבלין.

יו"ר הכנסת כיבד את מוזס לשאת דברים כנציג העם היהודי באירופה. בדבריו, הסביר מוזס לנשיא, באמצעות מתורגמן, כי גזירה חמורה זו תביא כליון על השחיטה היהודית המתקיימת באירופה זה אלפי שנים.

"יהדות אירופה נושאת בגאון ובעוז את היהדות בכל התקופות. אנא ממך, פעל למענם ונצל את סמכותך לביטול גזירה חמורה זו", זעק מוזס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}