כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

למה חטפו אוקראינים בחור חרדי מהציון באומן?

בשעת צהריים נכנסו 3 גברתנים אוקראינים למתחם ציונו של רבי נחמן מברסלב ושלפו בכח בחור חרדי למכוניתם • הבחור שגרם נזק למלון, התבקש לשלם כופר • איך זה נגמר?

מתחם הציון באומן. צילום ארכיון
מתחם הציון באומן. צילום ארכיון

"סיוט של ממש", מגדירים מתפללים חסידים ששהו בשבת האחרונה באומן את מה שעבר עליהם.

מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי בשעות הצהריים חנו בסמוך לציון שלושה רכבים מסוג אינפיניטי ולקסוס ממנה יצאו מספר גברתנים תושבי המקום שחיפשו אחר בחור ששהה בתוך הציון.

"הם נכנסו לתוך המתחם", משחזר עד הראייה. "נגשו לאותו בחור ודרשו ממנו שיבוא איתם החוצה. בחוץ הם שוחחו איתו מספר דקות ונעלמו מהמקום כשהוא בתוך הרכב".

עד הראייה מספר כי כל המתפללים ששהו בקרבת הציון באותם דקות "נכנסו להלם מוחלט. כולם חשבו שמדובר בחטיפה של בחור חרדי".

מאוחר יותר התברר, כי אמש (מוצ"ש), מספר בחורים ששהו בסמוך לציון עשו שתיית 'לחיים'. אחד מהבחורים שתה יתר על המידה ו'איבד את הצפון'. על פי העדות, הוא נכנס ל'הוטל' הסמוך לציון בו הוא מתאכסן והחל בשבירת חלונות ודלתות וקריעת וילונות ונזק נוסף שנגרם במלון.

הבחור ניסה להכחיש את המיוחס לו על ידי האוקראיניים אך הללו אמרו: "בוא איתנו אנחנו נוכיח לך את מעשיך. יש לנו תיעוד ממצלמות האבטחה". הבחור המפוחד הגיע עימם לכיוון בית המלון שם הראו בפניו את הסרט שתועד לילה קודם.

"תביא 2500 דולר ונסגור את הסיפור", הם דרשו ממנו, לאחר שהחרימו את דרכונו הישראלי.

לאחר משא ומתן הסכימו האוקראיניים לרדת לסכום של 1000 דולר בתמורה לשחרור הבחור והדרכון. עסקנים מקומיים השיגו תרומה לכיסוי ההוצאה, והבחור שוחרר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}