כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

אבנים בירושלים - שטפונות בסין • סיכום אירועי החג

תאונה בצומת בית-רמון • אבנים נזרקו על רכבים בירושלים • שריפות בירושלים ובכנרת • ובסין נהרגו עשרות בשטפונות עזים • סיכום כל אירועי החג

אילוסטרציה
אילוסטרציה

בבקה אל-גרביה אירעה תאונת דרכים, נהגת שנסעה לאחור בחצר בית פגעה באחייניתה בת השנתיים, היא פונתה במצב קשה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם מתה מפצעיה.

צומת בית רימון לכוון נצרת טרקטורון שהתהפך, מהמקום פונה גבר כבן 20 במצב קשה מאוד עם פגיעת ראש בטן וחזה לחדר הלם בבית החולים פוריה בטבריה, שם נפטר מפצעיו.

בצומת תל ערד נעקץ ילד כבן 10 ע"י עקרב, פונה במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

בבריכה בקיבוץ רמת רחל טבע ילד בן 4 מחולון, פונה תוך כדי החייאה ובמצב קשה לבית החולים שערי צדק בעיר. מנהלת הבריכה ו-2 מצילים עוכבו לחקירה בחשד לרשלנות. הבריכה נסגרה לרחצה.

ביישוב פקיעין אירעה תאונת דרכים, ילדה בת 7 חצתה כביש שלא במעבר חצייה ונפגעה ע"י רכב, פונתה במצב קשה באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה.

שריפה פרצה ליד חוף גמלא בכנרת, 100 דונם חורש טבעי עלו באש ונזק נגרם ל-2 כלי רכב. מכבי האש השתלטו על השריפה והיא כובתה. פקחי רשות הטבע והגנים פינו כמה עשרות מטיילים ששהו סמוך לשריפה.

גל הצתות חסר תקדים בשכונת בית-ישראל בירושלים במהלך ליל חג השבועות, חלק מההצתות בוצעו סמוך לבלוני גז וסיכנו חיי-אדם. לא נגרמו פגיעות בנפש תודות לפעילות מהירה וכוננות מיוחדת של צוותי כיבוי האש, התגלו בזירה מימצאים העשויים להוביל ללכידת המצית הסדרתי.

בשכונת קריית מנחם בירושלים השליכו נערים אבנים מגג מבנה לעבר כלי רכב חולפים כחלק מהשתטות של חג המים, כתוצאה מכך נופצו שמשות של שני כלי רכב ושני בני אדם נפצעו באורח קל משברי זכוכית. קטין עוכב לחקירה.

ראש הבולשת האמריקאית FBI העביר סקירה בפני חברי הקונגרס, במסגרתה ציין כי על פי המידע שנאסף במתחם של אוסמה בן-לאדן בפקיסטן עולה כי אל-קאעידה נותרה "נחושה לתקוף את ארצות הברית".

משרד הבריאות בממשלת חמאס הודיע כי הוכרז על מצב חירום ברצועת עזה בשל מחסור בתרופות ובציוד רפואי. במשרד הבהירו כי אם המשבר ימשך יוביל הדבר להפסקת חלק מהשירותים הרפואיים הבסיסיים. יש לציין, שאין זו הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שבחמאס מכריזים על מצב חירום כזה.

כלי התקשורת הרשמיים בבייג'ינג דיווחו כי עלה ל-52 מניין ההרוגים בשטפונות בדרום סין ובמזרחה, 32 תושבים עדיין נעדרים ו-100 אלף בני אדם התפנו מבתיהם.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}