כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

תיאור הרצח המזוויע: סימנו לאלעד שלא יצעק

הרצי באיתמר: עוואד התנפל על יואב פוגל, חסם את פיו וגרר אותו לחדרו, שם רצח אותו בדקירות סכין • הרוצח חכים אמג'ד סימן באצבעו לאלעד שלא יפחד • כך נרצחו ילדי משפחת פוגל

תיאור הרצח המזוויע: סימנו לאלעד שלא יצעק

כפי שפורסם אתמול, כתבי אישום הוגשו נגד שני הפלסטינים החשודים ברצח חמשת בני משפחת פוגל בהתנחלות איתמר בחודש מרץ האחרון.

חכים עוואד בן 17 ושותפו, אמג'ד עוואד בן 18 מהכפר עוורתא - השניים החשודים בגרימת חמישה מקרי מוות בכוונה - העבירה המקבילה לרצח בשטחי יהודה ושומרון - וכן בגניבת אמצעי לחימה, התפרצות וקשירת קשר לביצוע פשע.

אמג'ד עוואד, אחד הצעירים, אמר לאחר הגשת האישום: "אני גאה במה שעשיתי ואשלים עם כל עונש שאקבל, כי עשיתי הכל למען פלסטין".

על פי העולה מכתב האישום, שניים מילדי משפחת פוגל יואב בן ה11 ואלעד בן הארבע, היו ערים כששני הרוצחים הגיעו לפתח ביתם ואף ניגשו לקבל את פניהם בדלת הבית מבלי לפחד מהם כלל.

רק כששני הרוצחים נכנסו אל הבית, הבחין יואב שמשהו אינו כשורה - אך זה היה מאוחר מדי.

על פי המתואר, עוואד התנפל על יואב, חסם את פיו וגרר אותו לחדרו, שם רצח אותו בדקירות סכין. הרוצח חכים אמג'ד סימן באצבעו לאלעד הקטן שלא יפחד וסובב אותו כדי שלא יראה מה אמג'ד מעולל לאחיו. בהמשך הוא השכיב את אלעד על רצפת החדר ואמג'ד רצח גם אותו בדקירות בשני סכינים שהיו בידיו.

בכל אותו זמן, ההורים אודי ורותי ישנו במיטתם יחד עם התינוקת הדס. לאחר שרצחו את יואב ואלעד נכנסו הרוצחים לחדר השינה של ההורים והדליקו את האור. רותי התעוררה והעירה את אודי שקפץ מהמיטה וניסה להיאבק בשניים, אולם אמג'ד הכריע אותו בדקירות של שני הסכינים שהיו ברשותו.

רותי ניסתה להיאבק בחכים ולאחר שאמג'ד הכריע את אודי - הוא הצטרף לחכים ודקר יחד עמו את רותי. כשהשניים הבחינו שרותי ממשיכה להיאבק בהם, דרך חכים רובה M-16 שגנב מהבית הסמוך וירה בבטנה של רותי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}