כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

בת חמישה שבועות • הפעוטה רחל קלופפר ע"ה

לפנות בוקר יום השבת גילו הוריה של רחל קלופפר כי היא ללא רוח חיים • אביה - מגדולי העסקנים הרפואיים בירושלים - קבע את מותה • "קשה היה לראות אותו בשבת"

בת חמישה שבועות • הפעוטה רחל קלופפר ע"ה

שבת, השעה 05:00 בבוקר.

גב' קלופפר מתעוררת, ומבחינה כי הפעוטה - רחל, שנולדה לפני חמישה שבועות לא התעוררה כל הלילה. היא מעירה את בעלה, ומבקשת ממנו לבדוק מה שלום הפעוטה.

יואל - מבכירי קופת חולים 'מאוחדת' בירושלים, ואיש חסד ידוע - קם ממיטתו והולך לבדוק את הפעוטה. הניסיון הרפואי הרב שצבר בשנים האחרונות, הוביל אותו במהירות למסקנה: הילדה נפטרה.

הוא ממהר להזעיק את צוות נט"ן, שמגיע למקום, וקובע את מותה של הפעוטה כתוצאה ממוות בעריסה.

האמבולנס לוקח את הילדה לחדר הקירור בבית ההלוויות שמגר, שם שהתה עד לצאת השבת, אז נערכה הלוויתה קורעת הלב.

שכנים של המשפחה סיפרו הבוקר ל'בחדרי חרדים' על השבת המזעזעת שעברה על המשפחה שעברה אסון כל כך קשה: "יואל הגיע להתפלל כהרגלו בבית הכנסת. כולנו ידענו על הטרגדיה הנוראית. אי אפשר לתאר את ההרגשה. קשה להסתכל בעיניו של אב שכול, בפרט שהפעוטה עוד לא נקברה. אבל הוא איש חזק וקיבל עליו את הדין באהבה".

עם צאת השבת נערכה ההלוויה, בהשתתפות מספר בני משפחה. לאחר דברי הספד קצרים, נלקחה הילדה לקבורה על ידי אנשי ה'חברא קדישא'. על פי מי מנהג ירושלים ההורים לא יודעים היכן נקברת הילדה, והמשפחה יצאה לביתה, והחלה לשבת 'שבעה'.

הבוקר (א'), התמלא הבית ברופאים בכירים שהגיעו לנחם את אחד מגדולי העסקנים הרפואיים של הציבור החרדי בביתו. לצד הרופאים נראו גם רבנים רבים שנעזרו בשירותיו של האב.

המשפחה יושבת 'שבעה' על ליום שלישי הקרוב בביתם ברחוב מעבר המיתלה 6 בשכונת רמת אשכול בירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}