ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

חסיד גור הואשם: "התיישב על שוטר ומנע ממנו לקום"

הוגש כתב אישום נגד חסיד גור בן 22 מערד, לפיו תקף שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו

ההפגנה במוצ"ש בערד
ההפגנה במוצ"ש בערד



ביום הרביעי למעצרו, הוגש כתב אישום נגד חסיד גור בן 22 מערד, לפיו תקף שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

בכתב האישום מפורט, כי במוצאי שבת הועברו צמיגים ברחוב הגלעד בערד בסמוך לביתו של א', על רקע סכסוך המתמשך בין חסידי גור לחילונים בעיר. צוות סיור של משטרת ערד בראשות הקצין מתי צרפתי הגיע למקום.
הפגנת חסידי גור בעיר ערד


לאחר זמן מה, זיהה השוטר צרפתי את גברת ב' כשהיא מוקפת על ידי מספר חסידי גור והיא במצוקה. הקצין התקדם לתוך ההמון, כך על פי כתב האישום שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', ומשך את הגברת מתוכו.

ב' סיפרה לשוטר כי אחד מחסידי גור גנב לה את הפלאפון כשזו צילמה את המתרחש. חוקר אחר שהיה במקום הצביע לקצין צרפתי על אדם האוחז בפלאפון, וזה ניגש אליו ואחז בידו. בשלב זה, כך מתואר בכתב האישום, צעיר בן 22 התיישב על השוטר ומנע ממנו לקום. שוטרים אחרים שראו את המתרחש הסירו את הצעיר מעל השוטר וחילצו את צרפתי.

לקצין צרפתי נגרמו שטפי דם באיזור עמוד השדרה, חבלה ביד שמאל, כאבים והגבלת התנועה ביד ימין. "במעשיו אלו, תקף הנאשם בצוותא עם יותר משני אנשים את השוטר צרפתי, כשהשוטר צרפתי ממלא תפקידו כחוק, כשהנאשם עשה זאת בכוונה להכשילו בתפקידו או למנוע או להפריע אותו מלמלא אותו", נכתב.

עם הגשת כתב האישום, כך נודע ל'בחדרי חרדים', הפרקליטות ביקשה להאריך עד תום ההליכים את מעצרו של הנאשם, בין היתר לאור הודאת הנאשם בהן הוא קושר את עצמו לזמן ולמקום האירוע. בדיון שנערך היום, שוחרר הנאשם לחלופת מעצר, מעצר בית מלא בכתובת מרוחקת מהעיר.

הפגנת חסידי גור בעיר ערד
ההפגנה במוצאי שבת
כתב אישום חסיד גור ערד פרקליטות המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד