כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

באמצע המסיבה: עץ נפל על ילדי 'החיידר'

נס בבורו-פארק: אש פרצה ב'פיר' חשמל, סירנות נשמעו בחוץ - ומנהל 'יגדיל תורה' יצא החוצה והרחיק את הילדים • שניות לאחר מכן התמוטט עץ על שלושה ילדים, שנפצעו קל

צילום אילוסטרציה: ליפא שטאובר
צילום אילוסטרציה: ליפא שטאובר

שלושה ילדים, תלמידי תלמוד-תורה 'יגדיל תורה' בשכונת בורו-פארק שבברוקלין, נפצעו אתמול (ג) אחר-הצהריים באורח קל, כאשר עץ עתיק, שצמח בפתח התלמוד תורה, הממוקם ברחוב 51 בשכונה, קרס לפתע ועמו קרסו עמודי חשמל.

הרב אליעזר באום, מנהל התלמוד תורה, מספר ל'בחדרי חרדים' על הנס שאירע: "בשעות הצהריים קיימה כיתה ז' חגיגת סיום מסכת, עם סעודת מצווה. פתאום, באמצע הסעודה, ללא כל סיבה, יצאתי לרחוב, ואני רואה עשרות מכבי אש, ואנשי משטרה סוגרים את הרחוב.

"התברר כי אש פרצה ב'פיר' של חברת החשמל. הרחקתי את הילדים ששיחקו באותה עת במקום, והילדים עברו לקצה הרחוב. לפתע אני שומע חבטה, וילדים קיצרי נשימה באים ואומרים לי בבכי: 'נפתולי מתחת לעץ'. בתחילה לא הבנתי מה קורה. אחר-כך כבר ראיתי שעץ ענק, שקרס ללא סיבה, חוסם את הכביש, ועמודי החשמל שלידו ואשר ממולו קרסו עימו.

"מיהרתי למקום וגיליתי שלושה ילדים שכובים מתחת לענפים הצדדים. בנס, ממש בנס, הילדים נפצעו באופן קל, והועברו לבית החולים מיימנדיס. מיד אחר-כך אספנו את כל הילדים לאולם ושרנו בהתרגשות: 'אודה ה' בכל לבב', כך ממש הרגשנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}