כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

תופעה צוברת תאוצה • האדמו"רים מקורקעים בנסיעותיהם לחו"ל

שורת תקלות מסתוריות אירעו לאחרונה במטוסים בהם טסו אדמו"רים ורבנים • האדמו"רים מסאטמר ואלכסנדר והרבנית מויז'ניץ - קורקעו במהלך טיסה • אמש, רגע לפני ההמראה, חזר מטוסו של האדמו"ר מלעלוב בורו פארק - שהיה בדרכו לישראל - עקב תקלה מסתורית • תעלומה

האדמו"ר מלעלוב בורו פארק בעריכת הטיש. צילום: משה ויסברג
האדמו"ר מלעלוב בורו פארק בעריכת הטיש. צילום: משה ויסברג

יותר ויותר תקלות מתרחשות בתקופה האחרונה במטוסים בהם יושבים אדמו"רים ורבנים.

בחודשים האחרונים, דיווח אתר 'בחדרי חרדים' על שורת תקלות מיסתוריות שארעו במטוסים בהם נסעו אדמו"רים ורבנים. הראשון היה האדמו"ר מסאטמר שנסע למקסיקו בכדי לעמוד מקרוב אחר הליכי השחיטה, כשהיה בדרך חזור, נקלע מטוסו לסופת שלגים ונאלץ לנחות בוושינגטון שם התארח בבית חב"ד המקומי.

המטוס השני, היה מטוסו של האדמו"ר מאלכסנדר, שיצא לארה"ב בכדי לגייס כסף למוסדותיו. רגע לפני הנחיתה התמלא המטוס בעשן, והאדמו"ר אמר לחסידיו: "נכנסו לארצות הברית בחמימות". חסידין ערכו 'טיש ' מיוחד לכבוד הנס שאירע בשעת הנחיתה.

המקרה השלישי ארע בלג' בעומר האחרון. מטוס שעל סיפונו נסעו אדמו"רים רבים, נאלץ לשוב לישראל לאחר שתקלה התגלתה באחד ממנועיו. בחסידויות השונות אמרו ל'בחדרי חרדים': "זכותו של רשב"י הגנה על האדמו"רים".

מטוס אל על שיצא אתמול בצהריים משדה התעופה נוארק בניו ג'רזי לכיוון ישראל, ואשר על סיפונו היתה קבוצה גדולה של חרדים בראשות האדמו"ר מללוב -בורו פארק, נאלץלשוב על עקבותיו עקב תקלה שאירעה במנוע.

אימה בשחקים - סיקור נרחב ב'בחדרי חרדים':
מטוסו של האדמו"ר התמלא עשן ומים • הפמליה ניצלה בנס
דרמה בנתב"ג • מטוס אל-על נאלץ לבצע נחיתת חירום
ומי נחלץ לעזרת האדמו"ר מסאטמר? שלוחי חב"ד
הקלה בויז'ניץ: גם רעיית הגרמ"מ הגר שהתה במטוס
ערב הטיסה, אמר הגראי"ל: "צריך שמירה מיוחדת"


אתמול (ג'), היה זה תורו של האדמו"ר מלעלוב בורו פארק. האדמו"ר שעלה בראשות קבוצה מחסידיו למטוס אל על בשדה התעופה 'ניוארק' שבניו ג'רזי, נאלץ לשוב על עקבותיו לאחר תקלה שהתגלתה במנוע.

יחיאל פלקוביץ', מחסידי האדמו"ר, שהיה בטיסה מספר ל'בחדרי חרדים': "הטיסה יצאה בזמן. המטוס היה במהירות גבוהה, והטיס הכריז שההמראה תתחיל בעוד מספר שניות. פתאום התחלנו לשמוע 'בומים' מתחתית המטוס, והנוסעים נכנסו ללחץ גדול. הקברניט מיהר להודיע לנוסעים שאנו ניאלץ לחזור לשדה בשל תקלה שהתגלתה באחד מהמנועים.

"הורידו אותנו מהמטוס, ולאחר המתנה של מספר שעות בשדה התעופה, המראנו לארץ ישראל. בזמן ההמתנה כינס האדמו"ר את הנוסעים החרדים וערך תפילת מנחה במהלכה הודינו על הנס הגדול.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}