כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מה כתב בני אלבז ל'בחדרי חרדים' מהיכל התהילה?

המלחמה בין הזמרים לרב אמנון יצחק עולה שלב - ועוברת לאיומים • יקי אדמקר בסקירה מיוחדת: מהסימוס של בני אלבז עד לאיומי הרב: "הוא יהיה בגיהנום"

"אני גאה על מעשיי". אלבז מתעטף בטלית. צילום: 'היכל התהילה'
"אני גאה על מעשיי". אלבז מתעטף בטלית. צילום: 'היכל התהילה'

בשבוע שעבר, צג המכשיר הנייד אותת כי התקבלה הודעה חדשה. השולח: בני אלבז. המסרון: "הצלחתי לגרום להפקה של 'היכל התהילה' לא לשדר בשבת. אני נלחם מלחמת קודש וכבר בתחילת התוכנית נראה שאני מצליח".

לפני כשבועיים, זה התחיל.

בני אלבז יחד עם זמרים נוספים בזמר הישראלי נכנס לבית משותף למשך חודש וחצי בו הם אמורים לעמוד בפני משימות מוסיקליות לא פשוטות כאשר המשותף לכולם - זמרים שהגיעו לשיא הקריירה- נעלמו, ורוצים לחזור לקדמת הבמה.

מעקב אחר התוכנית מגלה כי אלבז אכן מקדש שם שמיים. הוא עלה לשיר את השיר הראשון שלו עם טלית תוך שהוא זועק באמצע השיר: "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

השאלה המרחפת בחלל האוויר – ברורה. האם מתאים לזמר המגדיר את עצמו כחרדי להשתתף בתוכנית מעין זו? לנו אין תשובות ברורות, אבל מה שבטוח שאלבז עושה הכל בכדי לצמצם את הנזק.

באחת התוכניות השמיע אלבז ווארטים על הילולת התנא רבי שמעון בר יוחאי, ובתוכנית אחרת סיפר סיפורים על גדולי ישראל.

"אני גאה על מעשיי", כתב אלבז באותה הודעה.

אך נראה כי יש מי שדווקא לא אוהב את השתתפותו של אלבז בתוכנית. הרב אמנון יצחק החליט לצאת בחריפות כנגד הזמר. באחת מהרצאותיו האחרונות, תקף את הזמר ואת השתתפותו בתוכנית.

"אני מצטער להגיד לכם ששמעתי שיש זמר מחטיא רבים בשם בני אלבז", סיפר הרב לקהל המשתתפים. "הוא תקוע עכשיו במשך חודש ב'היכל הפאדיחה והבושה' ונמצא שם עם נשים ביחד. הוא לא מתפלל במניין ואין לו את קריאת ספר תורה. הוא נמצא עם נשים בפריצות ושר שירים מצחיקים עם קול של חלודה".

הרב גם קבע: "זה חילול ה' שאין כדוגמתו".ולאחר מכן גילה בקיאות בתוכנית עצמה: "אני בטוח שיזרקו אותו מ'היכל הפאדיחה והבושה' והוא יהיה בין הראשונים שיעופו שם ושכרו יהיה בגהני גיהנום על החילול ה' הזה. לא יאומן איך יכול להידרדר אדם בשביל כבוד כזה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}