י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

דרס את הרב הישיש - ונעצר לאחר חקירה

משטרת ניו יורק עצרה אדם בחשד שהיה מעורב בתאונת פגע וברח, בה נפצע קשה הרב ג'ורדן קלמר בן ה-71, רב קהילת "יאנג ישראל" של מערב המפסטד בלונג איילנד • הוא נלכד לאחר חקירה ארוכה, שכללה מעקב של מצלמות בית הכנסת

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay



דרס את רב בית הכנסת הישיש - ונעצר לאחר חקירה: משטרת ניו יורק עצרה אדם בחשד שהיה מעורב בתאונת פגע וברח, בה נפצע קשה הרב ג'ורדן קלמר בן ה-71, רב קהילת "יאנג ישראל" של מערב המפסטד בלונג איילנד.

התאונה אירעה בחודש דצמבר בשנה שעברה, כשחצה את הרחוב מול בית הכנסת, הנהג שפגע ברב והפילו על הכביש, נמלט מבלי לעצור. עוברי אורח שמצאו את הרב כשהוא שרוע על הכביש ופצוע - התקשרו למשטרה. הרב קלמר נפצע קשה בתאונה, אך לאחר שיקום חזר לכהן באופן מלא כרב בית הכנסת, כך דווח באתר abc.

הדורס בניטז רודולפו, בן 46 מפאר רוקאווי, ניו יורק, נעצר ביום שישי האחרון והואשם בכך שהוא ברח מאזור התאונה. לפי משטרת מחוז נסאו, הוא הכחיש את החשד לגביו, וטען כי אינו אשם.

במשטרה מאמינים כי הרב נדרס על ידי רודולפו בתאונה, ולא בפגיעה מכוונת. הוא נלכד לאחר חקירה ארוכה, שכללה מעקב של מצלמות בית הכנסת. מספרי לוחית הרישוי לא נראו בבירור, דבר שהקשה על המשטרה לעלות בתחילה על עקבות הדורס.
פגע וברח הרב גורדן קלמר יאנג ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}