כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הנשים יצולמו בשידור חי לאינטרנט • גדולי ישראל: "לנשים אסור ללכת לים"

עיריית תל אביב אישרה הערב הצבת מצלמות בחוף 'שרתון' החרדי שיתעד את הנשים בשידור שיועבר און-ליין באינטרנט • גדולי ישראל: "אם העניין לא יסודר - לנשים אסור ללכת לים" • ובמה עסוק הרב מרדכי בלוי? לא תאמינו, בלנהל מעקב אחרי בחורים בחופי הים ובקיוסקים • חשיפה דרמטית

חוף שרתון. צילום ארכיון
חוף שרתון. צילום ארכיון



האם בקיץ הקרוב לא תוכלנה נשות ישראל לחוף הים בתל אביב? עד כמה שהדברים נוגעים לעיריית תל אביב – התשובה חיובית.

הערב (ה') אישרה הנהלת החברה העירונית בתל אביב תקציב לפרויקט אבטחת חופי תל אביב שעלותו נאמדת ב20- מיליון שקלים.

במסגרת התוכנית, 13 חופי הים בתל אביב מגבעת עלייה שביפו ועד חוף הצוק הגובל בהרצליה ירושתו במצלמות אבטחה שיתעדו את הנעשה בהם 24 שעות ביממה.

החומר יועבר למוקד שליטה מיוחד שיוקם במתחם נמל תל-אביב, ויישמר כדי לסייע למשטרה בחקירת אירועים פליליים. המצלמות עצמן לא יוסתרו, ושילוט יודיע על הימצאותן.

אך לא רק אנשי הביטחון יוכלו לצפות בנעשה בחופים. כל אזרח במדינה ובעולם יוכל לעשות זאת, בלי לצאת מהבית. חברת "אתרים" מתכוונים להקים אתר אינטרנט, ובו יוכל כל אחד להתעדכן על הנעשה בכל חוף וחוף באמצעות צפייה בתמונות שישדרו המצלמות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מצלמות שכאלו יוצבו גם בחוף שרתון, המשרת את הציבור החרדי. החוף, המתנהל בהפרדה מוחלטת משרת בחלק מימי השבוע את ציבור הגברים ובחלקו את הנשים.

מספר עסקנים ששמעו על היוזמה, נכנסו הערב לבתי גדולי ישראל בכדי לדון על הפרצה החמורה. "המצלמות יתעדו את חוף הנשים, וכל מי שרוצה יוכל לצפות בהן", הסבירו העסקנים לגדולי ישראל שהתחלחלו למשמע הבשורה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר אחד העסקנים: "גדולי ישראל אמרו בצורה ברורה ופשוטה, כי באם אכן יוצבו מצלמות בחופים, אסור לנשים ללכת לים. באם לא נצליח להגיע לפתרון מוסכם, כבר בימים הקרובים ייצאו הבהרות לציבור שיזהיר מפני הסכנה המתקרבת".

העסקן הרב מוטקה בלוי. צילום ארכיוןצילום: העסקן הרב מוטקה בלוי. צילום ארכיון
העסקן הרב מוטקה בלוי. צילום ארכיון


ומה עושה בלוי? עוקב אחר בחורים!

בתוך כך, העסקן הרב מוטק'ה בלוי המשמש כיו"ר הוועד לטוהר המחנה, עסוק בדברים אחרים לחלוטין. בראיון שהעניק הערב ל'קול החרדי' הוא דיבר דווקא על הבחורים המנצלים את ימי הקיץ בכדי לשכשך במימי הים.

"הרבה סכנות רוחניות בפתח", אומר בלוי, "אנחנו נעקוב בבריכות ובחופים ונעורר את ההורים והמחנכים". בלוי התייחס גם לנסיעת בחורי הישיבות על אוניית התענוגות: "היינו מעורבים במעקב אחרי הבחורים בספינת התענוגות אך התנגדנו לפרסום התמונות, מי שאין לו ילדים בגילאי הישיבה או הסמינר מתקשה לעיתים להבין את החשיבות בפעילותה של משמרת הקודש ובאופן בו היא פועלת". בסיום הראיון הוא משגר אזהרה לבחורי הישיבות שממלאים את הקיוסקים והפיצוציות וצופים במשחקי ספורט: "אתם נמצאים במעקב. כדאי לכם להיזהר".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 91 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}