כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

גנובים על מזוזות • התופעה שמסעירה את מודיעין

תושבים רבים במודיעין הופתעו לגלות: המזוזה בפתח ביתם - איננה • במקרים רבים ברחו הגנבים עם הקלף - והותירו את בית המזוזה ללא עקבות • האם יש פיתרון?

הישמרו והיזהרו. מזוזה. צילום אילוסטרציה
הישמרו והיזהרו. מזוזה. צילום אילוסטרציה

גנובים על מזוזות: תושבים רבים בעיר מודיעין גילו תופעה חדשה ומדאיגה. המזוזות שעל פתח הדלת בכניסה לביתם נעלמו. בחלק מהמקרים השאירו הגנבים את בית המזוזה ונטלו עמם את הקלף.

"הגנבים מגיעים עם מברגים", מספר תושב העיר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "הם פותחים את ההברגה, שולפים את הקלף ומחזירים את המצב לקדמותו".

רק השבוע הבחין איש-שיחנו כי בבית המזוזה שלו אין קלף: "שמעתי מחברים שלי על כך שכמה מהם גנבו להם את המזוזה. החלטתי לבדוק מה קורה אצלי והופתעתי לגלות שאין קלף בפנים".

התושב מביע זעזוע מהתופעה: "כאדם חילוני הזדעזעתי איך אפשר לגנוב מזוזה? מה יש לאדם לעשות איתה?".

רב חב"ד בעיר, ברוך סלונים סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי בימים האחרונים הוא מקבל טלפונים, פעמיים ביום, בהם אנשים מספרים לו על כך שהמזוזות שלהם נגנבו. "אני מכיר לפחות 15 בניינים שבהם זה קרה", אומר הרב סלונים.

"אני לא יכול לפנות למשטרה כי לי לא גנבו את המזוזה, אבל בהחלט צריך לעשות את זה ובצורה המיידית".

הרב סלונים מוסיף כי בפרט עכשיו צריך להזהיר את הציבור שלא לרכוש מזוזות אצל אנשים לא מוכרים: "אם הגנבים ידעו שלא קונים מהם אז הם יפסיקו לגנוב את המזוזות. בנוסף, התושבים צריכים לבדוק את בית המזוזה שבביתם כדי לראות שאכן לא נגנב הקלף ונשאר רק הבית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}