כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

'יתד' בלחץ? • מחלקת ה'שימור': "קח עיתון חינם"

עסקן ליטאי החליט לבטל את המנוי ל'יתד נאמן', לאחר שהעיתון זלזל בגדו"י • הבוקר הוא קיבל הצעה: "עיתון חינם למספר חודשים" • 'בחדרי חרדים' חושף: העיתון הקים מחלקת שימור

צילום: מנח זרקא
צילום: מנח זרקא

החודשים האחרונים היו לא פשוטים עבור עיתון 'יתד נאמן'. מנהליו ספגו לא מעט אש על התנהלותם בפרשיות שונות, וציבורים רחבים מהציבור הליטאי מרגישים שהעיתון לא מייצג אותם. המכה הקשה ביותר שקיבל העיתון, הוא כמובן במספר המנויים.

המתקפה המשולבת של מספר גורמים כנגד העיתון, הביאו לירידה במנויים, וב'יתד' החליטו להשיב מלחמה.

לפני מספר חודשים החליט עסק ידוע העובד באחת המסגרות של תנועת 'דגל התורה, לבטל את המינוי על עיתון 'יתד נאמן'. העילה: זלזול מתמשך בכבודו של הגראי"ל שטיינמן.

בשבוע שעבר, לאחר שגורמים עלומים 'עקצו' את העיתון, התרחב החיוך על פניו של העסקן, והוא הרגיש כי מהשמיים לוחמים בכדי להגן על כבודו של הגראי"ל.

הבוקר (ד'), הוא קיבל שיחת טלפון מפתיעה. על הקו: טלפנית מעיתון 'יתד נאמן'. "אנחנו רוצים שתחדש את המינוי על העיתון", אמרה הטלפנית, "ואנחנו מוכנים לתת לך מספר חודשים בחינם".

העסקן הסביר לה כי לא ביטל את המינוי מסיבות כלכליות, והוא לא מוכן לקבל את העיתון אפילו בחינם. לאחר הפצרות חוזרות ונשנות של הטלפנית, היא הבינה כי מוטב לה לעבור לשם הבא ברשימה, והשיחה הסתיימה.

העסקן ששוחח עם 'בחדרי חרדים' אומר כי בעיתון החליטו לחדש את מחלקת שימור המנויים, וזאת בכדי למנוע את הזליגה המתמשכת במספרם.

כתב 'בחדרי חרדים' התקשר למערכת 'יתד נאמן', לברר האם 'כצעקתה', והשיחה מובאת כאן במלואה. לא נגענו.

המזכירה: "'יתד' שלום".

הכתב: "שלום וברכה. תוכלי להעביר אותי למחלקה לשימור מנויים בבקשה".

המזכירה: "אני לא בטוחה שיש לי לאן להעביר אותך".

הכתב: "פשוט אני הייתי בעבר מנוי של העיתון והתקשרו אלי הבוקר כדי לנסות להחזיר אותי לשורת המנויים. יש לך למי להעביר אותי".

המזכירה: "הא, אולי בטח ר. (השם שמור במערכת) היא טלפנה היום למספר אנשים בעניין הזה. אבל היא לא נמצאת כעת, אם תוכל להתקשר מחר בבוקר".

הכתב: "אוקי. תודה רבה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}