כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

עיריית ירושלים נגד רמי לוי

חבר מועצת עיריית ירושלים מחזיק בחמישה סניפים בירושלים, אך שניים מהם פועלים ללא רישיון עסק • העירייה תובעת - ולוי מגיב: "זה ייקח קצת זמן"

סניף של רמי לוי. צילום ארכיון
סניף של רמי לוי. צילום ארכיון

עיריית ירושלים צפויה להכין כתב אישום נגד רמי לוי שיווק השקמה בשל פעילות סניף גבעת שאול ללא רישיון עסק.

רק לפני מספר שבועות הכריז לוי כי "הרשת תהיה מספר 1 בישראל", אך נראה כי לפני התממשות החזון הוא יצטרך לטפל בבעיות קצת יותר יומיומיות.

מעיון בדו"חות הכספיים של הרשת עולה כי לחמשה סניפים פעילים שלה, שניים מהם בירושלים כלל אין רישיון עסק. עוד לפי הדו"חות, נגד שלושה מתוכם התנהלו הליכים משפטיים.

לטענת העירייה, בסניף בשכונת תלפיות השתמש לוי בחניון של הסניף כדי לאחסן אוכל, זאת בניגוד לכללים, ובנוסף הסניף בגבעת שאול פעל ללא רישיון למרות האזהרות של העירייה.

הדבר נראה חמור הרבה יותר, לאור העובדה כי לוי משמש כחבר מועצת העיר.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "אנו פועלים באופן שווה כנגד כל עבירה על חוקי התכנון או רישוי עסקים בכל רחבי העיר ללא אפליה או הבדל. נושא סניף רב חן תלפיות כבר טופל ע"י גורמי האכיפה העירוניים בעבר, ובעקבות זאת פונו השטחים בחניון. בדיקה נוספת של החניון תיערך בימים הקרובים. לגבי הסניף בגבעת שאול - הוכן כתב אישום והתיק נמצא בטיפול המחלקה המשפטית".

היועץ המשפטי של הרשת רן אפרתי: "תהליך קבלת הרישיון לוקח זמן, אבל נקבלו לאחר שהגופים הבודקים ישלימו את בחינת התנאים שבהם פועל העסק".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}