כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הגר"י עדס חושף: איך מחוללים נפלאות? • כנסו ותושיעו

שבע סיבות מונה הגר"י עדס, למה החליט לחשוף את הסוד הגדול מכולם: איך מקבלים כוחות על טבעיים? • אתר 'בחדרי חרדים' נותן לכם טעימה מהישועות המחכות בפתח

הגר"י עדס בשיחה. צילום ארכיון
הגר"י עדס בשיחה. צילום ארכיון



הקדמה

תופעת 'המקובלים' - הולכת ופורחת. כל עיר מתהדרת במספר רב של מקובלים ומחוללי ישועות, וחלקם מצליחים לצבור קהל גדול של מאמינים ולמנף את הישועות למחזורי כספים עצומים שנועדו לטובת המוסדות, המוקמים עובר לעשיית החסידים.

בימים אלו, מוציא הגר"י עדס, ספר המלמד כיצד ניתן לרכוש כוחות על טבעיים.

אתר 'בחדרי חרדים' מגיש את ההקדמה המלאה הסוקרת את הספר כולו.

"יש כאלו שנגמרו להם נזקים גדולים"

א. הנה עיקר ענין חוברת זו הנקראת מדרכי העליה הוא לבאר דרכים לעליות ברוחניות ולהרגיש האדם בלבו בחזקה את הקשר להשם יתברך ולדבקה בו בכל לבו ובכל נפשו שדבר זה מצד עצמו הוא מהדברים החשובים ביותר ומלבד זה הוא גם גורם לאדם עליה בכל שאר חלקי עניני עשיית רצון השם יתברך.

ב. אבל מלבד זה יש בחוברת זו עוד ענין חשוב מאוד והוא שידוע על הרבה צדיקים שזכו לכוחות על טבעיים בהרבה ענינים והנה הרבה מהכתוב בחוברת זו באמת הם מפתחות עצומים להשגת כוחות על טבעיים [ובעצם הגדרת המושג כוחות על טבעיים והתועלת שיש לקבל את זה עיין בזה לקמן בפרק י"ב].

ג. ואף שיש כמה דרכים שונות זו מזו בדרך להשיג זה מכל מקום דברים אלו שבחוברת זו הם דרכים שבהם כמה עמודי עולם מדורות קודמים שהיו מפורסמים מאוד לרבים בכוחותיהם העל טבעיים בדרכים אלו פעלו להשיגם.

ד. והרבה מהדברים הכתובים בחוברת השייכים לענין זה של השגת כוחות על טבעיים הם דברים שבמשך דורות רבים עברו מפה לאוזן בסוד גמור ונזהרו מאוד שלא יגיעו דברים אלו לידי רבים והסיבה שנשמרו דברים אלו בסוד הוא מפני שלא הכל ראויים אליהם מסיבות מובנות.

ה. אמנם בימינו הנה מכמה סיבות התרבה מאוד החיפוש של האנשים אחרי הדרכים להשיג כוחות על טבעיים ושורש החיפוש הוא מכמה סיבות ופעמים רבות הוא מכח הקדושה וכמו שכתוב בתרי עשר בספר עמוס פרק ח´ פסוק י"א וי"ב הנה ימים באים נאום ה´ והשלחתי רעב בארץ לא רעב ללחם ולא צמא למים כי אם לשמוע את דברי ה´ ונעו מים עד ים ומצפון עד מזרח ישוטטו לבקש את דבר ה´ ולא ימצאו ואמרו על זה בגמרא במסכת שבת דף קל"ח ע"ב דבר ה´ זו הלכה דבר ה´ זו נבואה דבר ה´ זה הקץ ואף על פי שהפסוק אומר שלא ימצאו מכל מקום הרי גם על הלכה אמרו שלא ימצאו ומסקנת הגמרא שם לדעת רבי שמעון בר יוחאי שאין הכוונה שח"ו יש איזה זמן שתשתכח ההלכה לגמרי מישראל אלא הכוונה שלא ימצאו משנה ברורה והלכה ברורה במקום אחד והכא נמי לענין נבואה אף שודאי בזמן הזה אין לנו נבואה [ועיין מש"כ בביאורים לנביאים וכתובים בסוף ספר מלאכי בפירוש הסמ"ג לפי זה לפסוק שם ואכמ"ל] אבל אפשר להגיע אף בזמן הזה לאורות רוחניים עצומים מאוד הנותנים לאדם יכולות רוחניות עצומות מאוד אלא שצריך האדם להרבה עזר שמים לזכות לדבר זה כראוי.

ו. ולצערינו הרב מרוב חיפוש האנשים אחרי הדרכים להשיג כוחות על טבעיים ונסתרה מהם דרך האמת היאך להשיגם על ידי זה הגיעו לדרכים לא נכונות שגרמו להם נזקים קשים בעבודת השם יתברך ולכן היה דבר זה סיבה שכן להביא את דברים אלו שבחוברת זו בכתב להיות יכולים מחפשי הדברים לקרוא בהם.

ז. ועוד סיבה לדבר מפני שבדור האחרון רבו הנסיונות מאוד מכמה סיבות שאכמ"ל ורבים יש שהדברים היחידים שמונעים אותם מירידות רוחניות וגורמים להם להידבק בהשם יתברך ובתורה הקדושה זה דוקא דברים גבוהים מאוד ובפרט מצוי הדבר אצל אלו שיש להם נשמות גבוהות במיוחד [והרבה פעמים אינם יודעים את זה שיש להם נשמות גבוהות במיוחד ושזה שורש הנסיונות שלהם ועל דרך שאמרו בגמרא בסוכה דף נ"ב סוע"א כל הגדול מחברו יצרו גדול הימנו] ולכן אחרי התלבטות רבה במשך תקופה ארוכה מאוד היתה ההחלטה להדפיס את הדברים שבחוברת זו הנקראת מדרכי העליה





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}