כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

"הצעיר ניגש למוכרת: 'אני ארצח אותך'" • תיעוד בלעדי

רגע לפני סגירת חנות הבדים בבני ברק, נכנסו שני צעירים ושדדו באיומי סכין את המוכרת המבוהלת • שחזור מצמרר של דקות האימה • וגם: תיעוד בלעדי של הגנבים

השודד בפתח החנות. צילום: מצלמות האבטחה
השודד בפתח החנות. צילום: מצלמות האבטחה

בליל שישי האחרון, נכנסו שני צעירים חילונים לחנות בדים מוכרת בעלות משפחת פרידמן בבני ברק, ושדדו באיומים את המוכרת המבוהלת שעמדה על משמרתה בחנות.

חמישה ימים לאחר השוד המזעזע, שוחחנו עם בעלי החנות, שגוללו לראשונה את מה שהתרחש באותם דקות האימה: "דקות ספורות לפני השעה 22:00 בערב – שעת סגירת החנות – נכנסו שני צעירים שלבשו בגדי חאקי לחנות. המוכרת עמדה לסיים את מלאכת סגירת החנות, והייתה עסוקה בספירת הכסף שבקופה.

"השודדים ניגשו אל המוכרת והחלו להתעניין ברכישת וילונות. המוכרת ענתה להם בנימוס שבחנות לא מוכרים וילונות, ומוטב יעשו אם יחפשו חנות אחרת. השניים לא הרפו והמשיכו לשאול שאלות שונות ומשונות.

"תוך כדי השיחה, ניגש אחד מן הצעירים למוכרת, השכיב אותה על הרצפה והצמיד סכין אל צווארה. כשהמוכרת התחילה לצעוק, סתם הצעיר את פיה, ואמר לחברו: אני הולך לרצוח אותה. החבר השני ניגש אף הוא אל המוכרת וביקש לדעת איפה נמצא הכסף. המוכרת הפנתה אותו לקופה שעמדה על הדלפק, ואמרה לו ששם נמצא כל הכסף. כשפתח את הקופה ראה כי הפידיון היומי הנמוך מאד, והמשיך לאיים על המוכרת כי באם לא תגלה לו היכן מונח כל הכסף, הוא ירצח אותה.

"בלית ברירה, הפנתה אותו המוכרת אל הכסף. ולאחר שהשניים נטלו את המזומנים ואת תיקה האישי, הם גררו אותה לחדר הנוחיות, ונמלטו על נפשם".

בהנהלת החנות ביקשו להודיע כי מי שקנה בדים בחנות ביום חמישי האחרון ושילם בצ'קים דחויים, מתבקש לבטל את הצ'קים בהקדם. כמו כן מי שמצא תיק אישי ובו טלפון סלולארי, מסמכים אישיים ותעודת זהות, מתבקש לפנות לחנות הבדים פרידמן.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}