י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

ה'דיל' בירושלים: חברי 'דגל' הביכו את ברקת

אתמול הציג ברקת את פרטי המתווה שהשיג בירושלים עם 'דגל' • אלא שחברי 'דגל' עצמם טענו כי המתווה שברקת הציג לא על דעתם • ומה אמר יוחנן ויצמן?

ה'דיל' בירושלים: חברי 'דגל' הביכו את ברקת



כפי שפורסם ב"בחדרי חרדים" ראש העיר ירושלים ניר ברקת חשף אמש את פרטי ה'דיל' שהתגבש בין 'דגל התורה' לעירייה, סביב השכונות המעורבות, אלא שמתברר כי בעת שברקת הציג את הפרטים בישיבת הנהלת העיר, חברי המועצה של 'דגל התורה' הביכו את ראש העיר והתנערו ואמרו כי החלוקה הנוכחית לא על דעתם.

חבר המועצה יוחנן ויצמן שיגר לחבריו הודעה בסוגייה וכך כתב: "בהגינותו פרסם אתמול ראש העיר את המתווה שהוא מאמין בכנות שיוכל להביא לשלום בית בירושלים ובכך שם קץ לחרושת השמועות על הסכמים חשאיים".

לדבריו, "שמחתי מאוד לשמוע את הודעת נציגי דגל התורה בישיבת הנהלת העיר ש"תכנית ברקת" לחלוקת העיר איננה על דעתם. המפה מזכירה מאוד את מפות "תחום המושב" של הקיסרית יקטרינה הגדולה ברוסיה פולין וליטא".

"נסו לעשות תרגיל קטן", כתב ויצמן, "ולהחליף את המונח "ילדים חרדים" בשם של כל מיעוט אחר ודמיינו את התגובות שיעלו", טען ויצמן והוסיף כי "מדובר בביטול ההסכמים שנחתמו ואושרו בישיבת מועצת העיר הראשונה בדבר אספקת צרכי כל מגזר בשכונתו (לרבות בשכונות המעורבות)".

בהמשך טען כי "החרמת מגרשים המיועדים לפי התב"ע לחינוך עבור מטרות אחרות בזמן שיש מחסור ב3800 כיתות לימוד איננה הגיונית. גם המצב ברמות שמינהל אחד יקבל 90% מהמשאבים עבור 10% מהאוכלוסיה ומינהל שני יקבל 10% עבור 90% מהתושבים לא נראה דמוקרטי במיוחד", לסיום הוסיף: "על כן כל מי שירושלים יקרה לו אמור לדחות את המתווה".
יוחנן ויצמן הדיל בירושלים ניר ברקת ירושלים דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}