סוף סוף: 'קוקה קולה' מחליפה סלוגן
חברת קוקה-קולה ישראל משיקה קמפיין רחב היקף שמעצים את החיבור לרגעים היפים והמרגשים בחיים: קוקה-קולה – הטעם האמיתי!
- כתבה אינפורמטיבית
- ב' אלול התשע"ז
- 1 תגובות
צילום: pixabay צילום: pixabay
קוקה-קולה ישראל יוצאת במהלך חדש וייחודי הפונה אל הקהל החרדי ומתמקד ברגעים הקטנים והגדולים של החיים, תחת הקונספט: 'קוקה-קולה – הטעם האמיתי'.
הקמפיין החדש של קוקה-קולה יוצר חיבור בין רגעים שונים בחיים לבין קוקה-קולה – הטעם האמיתי שמשלים ומשדרג אותם.
בבסיס המהלך עומדת העובדה כי החיים שלנו מורכבים מפסיפס של רגעים שמחברים אותנו זה לזה. הקמפיין מלווה את השפה החדשה של קוקה-קולה, המדגישה את הקשר בין הרגעים הייחודיים של כל אחד לבין הטעם האמיתי של קוקה-קולה.
כולנו חווים רגעים משותפים עם המשפחה, רגעים של מפגש ספונטני בסתם יום של חול, רגעים של הנאה עם חברים, רגעים של שמחות קטנות וגדולות, רגעים של שלווה שמשאירים בנו טעם של עוד.
ברגעים האלו, לכל אדם יש את הסיפור הפרטי שלו והתחושות המציפות דווקא אותו. לכל רגע כזה ישנה משמעות, וקוקה-קולה הינו חלק בלתי נפרד ממנו, הוא משלים אותו ומעניק לו את הטעם האמיתי.
"הטעם האמיתי" מחליף את הסלוגן הקודם של המותג - "לא דומה לא כמעט קוקה-קולה". שליווה את מהלכי המותג בשנים הקודמות, ומיצב אותו כחלק בלתי נפרד מאירועים כמו שבתות, חגים ושמחות.
שלי שמיר- קינן סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל: "אנחנו נרגשים להשיק שפה חדשה למותג האהוב קוקה-קולה. הקמפיין פוגש כל אחד מאיתנו ברגעים מלאי רגש שהם חלק מהווי החיים שלנו. הווי משפחתי, חברתי ואפילו אישי.
אנחנו מזמינים את הצרכנים להתחבר, להתרגש וליהנות ברגעים קטנים וגדולים מהטעם האמיתי של המותג."
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות