כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

קידוש ה': 4 מתמודדי ריאליטי סירבו לשיר בשבת

ארבעה מתמודדים מתוך 18 שהגיעו לשלב מתקדם ב'כוכב נולד' לא השתתפו בתוכנית האחרונה • הסיבה: התוכנית צולמה ושודרה בשבת • מיהם המתמודדים מקדשי שם שמים?

צילום: יח"צ. עיבוד: בחדרי חרדים
צילום: יח"צ. עיבוד: בחדרי חרדים

העונה התשיעית של תוכנית הריאליטי 'כוכב נולד' של הזכיינית 'קשת', נמצאת באמצע העונה, אך בתוכנית האחרונה נשברו כל השיאים.

ארבעה מתמודדים מתוך שמונה-עשר שהגיעו לשלב המתקדם, בחרו שלא להשתתף בתוכנית שהוקלטה בעיצומה של שבת קודש, וגרמו לקידוש ה' גדול בשעת פריים-טיים טלוויזיוני.

ארבעת המתמודדים הודיעו להפקת התוכנית כי בשל העובדה שהם מקפידים על כבוד השבת, הם לא יוכלו להשתתף בתוכנית המצולמת - וההפקה קיבלה את דבריהם בהבנה.

אתר 'בחדרי חרדים' ליקט את רשימת שומרי השבת:

יוסי אשר, בן 22, נולד ברמת גן. כשהיה בגיל 16, עברה משפחתו תהליך של חזרה בתשובה, וכבר מהתוכנית הראשונה נוהג יוסי להגיע לתוכנית כשהוא חבוש בכובע. באודישן הראשון הסביר כי כאשר החל את תהליך החזרה בתשובה, החליט לחבוש את הכובע על ראשו.

תמר יהלומי, בת 16 וחצי מחולון נעדרה גם היא מהתוכנית. באחת התוכניות הראשונות התבטאה בפני שופטי התוכנית כי לפני כל הופעה היא חייבת להסתכל על השמיים ולדבר עם הקדוש ברוך הוא כדי להתחבר עם השיר אותו היא עומדת לבצע.

המתמודד השלישי: לירון רמתי, בן 30, לא נראה אמנם כאדם דתי, אך על השבת הוא שומר מכל משמר. רמתי גדל בבית דתי, אך כיום מגדיר את עצמו כחילוני עם זיקה לדת. חבריו סיפרו כי הוא שמח שגדל בבית שהעניק לו ערכים ויודע שהחינוך שספג משפיע לחיוב על דרך החיים הנוכחית שלו.

המתמודד הרביעי: רותם כהן, בן 21, מאשדוד. כהן, חייל בפלוגת השריון, משמש כמכונאי טנקים, וגם הוא שומר על השבת במסירות.

לתשומת ליבו של הגולש, הרב יצחק גולדקנופף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}