ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

8 חודשים אחרי: הילד שניצל מהטבח במגדל, חוזר ללימודים

סיפור הטבח במגדל שאירע בשבת אחרי הצהריים לפני 8 חודשים זיעזע מדינה שלימה, ילד אחד שנדקר גם הוא על ידי אותו מטורף אחוז אמוק, אך נותר עד יחיד ממה שאירע בתוך בית משפחת סלע, חוזר היום ללימודים ואומר: "בשנה שעברה הלכתי ללמוד יחד עם אחי נחמן ז"ל, והשנה יהיה לי קשה ללכת ללימודים בלעדיו"

נתן עתיה לאחר מסע הרצח.
נתן עתיה לאחר מסע הרצח.



הילד נתן עתיה בן ה-11 שניצל מהרצח המזעזע במושבה 'מגדל' לפני כשמונה חודשים, ישוב היום (שלישי) ללימודים סדירים בתלמוד תורה 'חמדת התורה' בטבריה שבנשיאות המקובל הרב דב קוק, זאת, חרף המגבלות הרפואיות מהן הוא סובל.

ישראל עתיה, אביו של נתן אמר הבוקר ל'ידיעות אחרונות': "נתן עולה לכיתה ו'. מאז האסון הוא בשיקום ארוך. בשנת הלימודים הקודמת הוא ניסה ללמוד, אך לא הצליח לשמור על רצף. יש לו מגבלה קשה בידיים בגלל ששניים מגידיו נחתכו במהלך הרצח והוא אינו מסוגל לכתוב. הוא זקוק למסגרת פרטנית שמתאימה לו, אבל הוא התגעגע ללימודים ולחברים ולהיות בבית זה לא פתרון עבורו. אני מבקש מעם ישראל להמשיך ולהתפלל להחלמתו".

נתן עצמו סיפר ל'ידיעות אחרונות': "אני מתרגש לחזור לבית הספר. אני אהיה בכיתה עם ילדים חדשים, שרק חלק מהם אני מכיר. בשנה שעברה הלכתי ללמוד יחד עם אחי נחמן ז"ל, והשנה יהיה לי קשה ללכת ללימודים בלעדיו".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כחצי שנה, חזר נחמן בפעם הראשונה לתלמוד תורה, שם  התלמדים קיבלו אותו בשירה וריקודים, לצד חגיגות הפורים.

כזכור, ברצח המזעזע נרצחו, אחיו נחמן עתיה (11), דור כרסנטי(23) ושני בניה - בנימין בן 8 חודשים ויוסף בן כשנתיים - בידי אבי המשפחה, נדב סלע שביצע את הרצח באכזריות רבה בעיצומה של שבת קודש.
נתן עתיה הרצח במגדל הרב דב קוק נדב סלע לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד