כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

ונשמרתם • לראשונה: קמפיין זהירות בדרכים למירון

תחת הסיסמא "חוזרים הביתה בשלום", נפתח קמפיין זהירות בדרכים לעולים מירונה • הרשות לבטיחות בדרכים: השנה ההגעה היא בעיקר בחשיכה ודרושה זהירות מיוחדת

בדרך למירון
בדרך למירון

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יוצאת לקראת ל"ג בעומר תשע"א בקמפיין פרסומי שכותרתו "במצוות גדולי ישראל, חוזרים הביתה בשלום".

סיסמא זו מלווה את קמפיין ההסברה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לקראת אירועי ל"ג בעומר בהר מירון השתא.

כמידי שנה, גם השנה יפקדו את ציונו של הרשב"י זיע"א מאות אלפי איש מכל רחבי הארץ והעולם, מתוכם כמאה אלף ילדים שיגיעו באלפי כלי תחבורה הן תחבורה ציבורית והן בכלי רכב פרטיים.

ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים מזכירים כי השנה יחול ל"ג בעומר במוצ"ש וביום ראשון. מה שמצריך לחשב את זמני ההגעה והחזרה טרם כניסת שבת קודש או לאחר צאת השבת כשהנהיגה הינה בשעות החשיכה.

הרשות תקיים פעילות הסברתית בחניונים סביב אתר מירון בשיתוף ארגוני מתנדבים במטרה להאיר את תשומת ליבם של הנוהגים לשמור על כללי בטיחות ועל ערנות בשעת הנהיגה.

מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים רון מוסקוביץ' אומר: "אנו מאחלים לכל החוגגים ולכל העולים למירון נסיעה בטוחה ושקטה, אנו אמונים על דברי חז"ל :"כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא", נהיגה בהתאם לכללי הבטיחות והשמירה על עירנות בנהיגה תחזיר את כל החוגגים על יד ציונו של הרשב"י זיע"א בבטחה לביתם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}