כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הטכנאי ספג מכות • הסיבה? הקלטת שיעור תורה

זאב לוי, טכנאי ברדיו 'קול ברמה', הגיע לבית-כנסת 'בורכוב' כדי להקליט את שיעורו של הגרי"ח סופר • תלמידי הגר"י יוסף היכו אותו וגירשו מבית הכנסת

הטכנאי ספג מכות • הסיבה? הקלטת שיעור תורה
יוסי שחר

טכנאי רדיו 'קול ברמה' הותקף ביום שני בלילה בירושלים. הרקע לתקיפה: הקלטת שיעור תורה, בניגוד לרצון המשתתפים.

ביום שני, בשעות הערב המוקדמות, הגיע טכנאי הרדיו הירושלמי, זאב לוי, לבית כנסת 'בורכוב', שם מוסרים הגר"י יוסף והגרי"ח סופר את שיעוריהם. שיעורו של הגרי"ח סופר משודר בקביעות ב'קול ברמה', והטכנאי הגיע כדי להתקין את המכשירים לצורך השמעת השיעור מעל גלי האתר.

דקות אחדות לפני תחילת השיעור, אותו אמור למסור הרב יעקב יוסף, הניח הטכנאי את המיקרופון על בימת הנואמים בבית הכנסת - ושב למקומו.

אלא שמקורביו של הרב יוסף ניגשו מיד בתחילת השיעור, בכדי לברר: מי הניח את המיקרופון על שולחן רבם - וגילו כי מדובר בלוי, שישב בקהל.

מקורבי הרב אחזו במיקרופון ובלוי, חבטו בו, ו"גלגלו אותו מהמדרגות בבעיטות", כלשונו של עד ראיה, תוך שהם מצהירים באוזניו שלא יחזור שוב לבית הכנסת.

יצוין, כי שיעורו של הרב יוסף הוא השיעור המקדים של הרב סופר.

הטכנאי עזב את המקום בבושת פנים, תוך שהוא סובל ממכות יבשות בגופו, כתוצאה מהחבטות שספג ממקורבי הרב.

תגובת קול ברמה: "טכנאי רדיו קול ברמה אכן הגיע כדי להקליט את שיעורו הקבוע של הגאון הרב יעקב חיים סופר שליט"א ולזכות את רבבות המאזינים בהאזנה לדברי תורה והתעוררות לימי ספירת העומר. גבאי בית הכנסת נגשו בכבוד אל טכנאי התחנה וביקשו ממנו לעזוב את המקום. עד הראיה המצוטט בכתבה המתאר כי הופעלה חלילה אלימות כלפי הכתב – בודה את הדברים מליבו. ברדיו קול ברמה עושים ימים כלילות על מנת לזכות את הרבים בשיעורי תורה מוסר והלכה. צר לנו שגבאי בית הכנסת 'בורכוב' לא אפשרו לנו הפעם לזכות את הרבים".

מגבאי בית הכנסת 'חזון יעקב' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "לא היו דברים מעולם. המציאות הוא שנציג הרדיו שמבזה פעם אחר פעם רבנים ובראשם הגר"י יוסף - הגיע למקום. אשר על כן ביקש ממנו הגבאי לצאת מן המקום ואין שום אמת בדברים לפיהן הוא הוצא מן המקום באמצעים פיזיים וכי הופעל כוח או נעשה נזק לרכוש כל שהוא. גבאי בית הכנסת פנו הבוקר לעו"ד כדי לבחון את הצעדים הראויים כדי למצות את הדין עם השקרן".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}