כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

ומי תחליף את 'הקוף? שדרנית מ'קול חי'

'חובב החרדים' - רון קופמן, הודח מתפקידו ברדיו תל אביב, ומי שנקרה להחליפו היא טובי שפיגל, חרדית המתגוררת בבני ברק • התוכנית תעסוק באקטואליה מקומית

רון קופמן הקוף. החרדים פרזיטים
רון קופמן הקוף. החרדים פרזיטים

האם 'חובב החרדים' רון קופמן סיים את תפקידו ברדיו תל אביב?

רדיו תל-אביב פנה לפני כחודש לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בבקשה להחליף את רצועת שידור האקטואליה הארצית בין 12:00 ל-14:00 ברצועת שידור מקומית. עד כה לא התקבלה תשובה מהרשות, אולם ההערכה היא כי בסופו של דבר הרשות תאשר את החילוף.

כזכור, קופמן התבטא לא פעם בהתבטאויות נגד הציבור החרדי, דברים אשר גרמו לסערה גדולה אך במערכת ההנהגה הישראלית. כך לדוגמא, באחת מתוכניותיו הוא אמר: "את פינת הסמרטוט היומי אנחנו מקדישים היום לציבור החרדי שעל פליטת פה קטנה של יעקב אילון ישר רצים ומתלוננים הטינופות לרשות השנייה", אמר.

"אתם לא מבינים, חבר'ה?", המשיך ה'קוף' להתריס באותה תוכנית. "אתם לא עובדים, אתם לא משרתים בצבא, אתם מקבלים תמיכות במאות מיליונים, אתם פשוט עלוקות... כל העלוקות האלה גם לא עובדים ומסרסרים, והרי קונים אתכם בשקל, כי אתם פשוט יהודים נחותים. חבל שיעקב אילון לא אומר את דעתו לעתים קרובות יותר, ככה הייתי תופס עליו יותר טרמפים. הבנתם את זה? נבלות".

הנהלת הרדיו התבקשה לא אחת להחליף את קופמן במגיש סולידי יותר, אך היא סירבה לבקשות בשל הרייטינג שהפרובוקציות של קופמן הביא לתחנה.

אלא שהיום מסתבר כי גם סופו של קופמן הגיע, והמועמדת להחליפו היא דווקא אשה חרדית בשם טובי שפיגל.

שפיגל עברה לשדר ברדיו לפני מספר חודשים, כאשר קיבלה בלוח השידורים, תוכנית מוסיקה יומית.

ביום הראשון להדחתו של קופמן לא היה מי שישדר את הרצועה בצהריים ושפיגל נקראה להחליפו. וכך, באופן פרודקסלי, מי שמחליפה את שונא החרדים היא דווקא חרדית המתגוררת בבני ברק, ששידרה עד לפני מספר חודשים ברדיו קול חי.

מרדיו תל-אביב נמסר כי "לפני כחודש ביקש רדיו תל-אביב 102FM מהרשות השנייה להמיר את שידורי תוכנית האקטואליה הארצית לאקטואליה מקומית, זאת לאור ריבוי תוכניות האקטואליה הארציות על הסקאלה. עד לרגע זה איננו יודעים מה היא תשובת הרשות לבקשתנו, ולכשתתקבל התשובה יוחלט מי יגיש את הרצועה המדוברת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}