כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

איך אומרים תודה ביפנית? שגריר יפן הודה לזק"א

שגריר יפן בישראל מר הארואישה טאקאוצ'י, אירח השבוע את חברי משלחת החילוץ של זק"א ליפן. הוא הודה במילים חמות על הסיוע שהעניקו במהלך הצונאמי במדינה

זק"א, יפן, שגריר, זקא
זק"א, יפן, שגריר, זקא

שגריר יפן בישראל מר הארואישה טאקאוצ'י, אירח השבוע את חברי משלחת החילוץ של זק"א ליפן, והודה להם במילים חמות על הסיוע שהעניקו באזורי מוכי רעידת האדמה והצונאמי בצפון יפן.

בפגישה בה השתתפו השגריר מר הארואישה טאקאוצ'י, הקונסול מר מיטושיקו שינומיה, חברי המשלחת בראשות יו"ר זק"א יהודה משי זהב, מסר השגריר את הערכתה של מדינתו על הפעילות והסיוע שהעניקו חברי משלחת החילוץ של זק"א בעקבות האסונות שפקדו אותה. "תהודה רבה היתה לפעילות המיוחדת שלכם באזורי האסון וזכו להערכה רבה של כוחות החילוץ בשטח" אמר השגריר.

השגריר אמר ששמע רבות על הפעילות המבורכת של ארגון זק"א בארץ ובעולם בכלל, בהיחלצות של ארגון זק"א לעזרה וסיוע בפיגועים והאסונות שאירעו ברחבי העולם. "לנו בשגרירות יפן יש יחס והערכה מיוחדת לארגון זק"א על פעליו למען האנושות ללא הבדל דת גזע ומין. דלתנו תהיה פתוחה תמיד לפעילות ההומאנית של זק"א".

העם היפני מעריך מאוד את ה"קיזונה" (מילה יפנית למושג של קשרי ידידות), שקבלנו מחברים ברחבי העולם. דרך קושי זה אנו מבינים את המשמעות האמיתי של "חבר לעת צרה הוא חבר אמיתי".







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}