כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

משפחתו של מנשה כליפא תובעת: 3 מיליון שקל

מנשה כליפא מאושפז כבר שנתיים מחוסר הכרה, לאחר שקפץ לבור מלא גזים רעילים בניסיון להציל את הילדה רחלי סופר ז"ל - ונותר צמח • בני משפחתו תובעים את העירייה

הגר"ש עמאר מבקר את כליפא. צילום: פלאש 90
הגר"ש עמאר מבקר את כליפא. צילום: פלאש 90



כמעט שנתיים אחרי שקפץ לבור מלא גזים רעילים בניסיון להציל את הילדה רחלי סופר ז"ל ונותר 'צמח', תובעים בני משפחתו של מנשה כליפא סכום ענק של יותר משלושה מיליון שקלים מעיריית ירושלים.

כתב התביעה הוגש ביום רביעי האחרון לבית המשפט המחוזי בירושלים באמצעות עורכי הדין אריאל פרוייליך וניסים פרחי. בתביעה מפורט מעשה הגבורה של כליפא.

"בדיעבד, התברר כי המאגר הכיל אשפה ופסולת אורגנית, גזים רעילים וסביבה דלת-חמצן, שגרמו למותה הטראגי של הפעוטה ולפציעתו האנושה של כליפא", נאמר בתביעה.

המשפחה טוענת, כי לאחר האסון הגיע ראש העירייה, ניר ברקת, לבית החולים להביע אמפטיה. "אני מבין שזה מצטלם טוב. אבל למרות שהוא הבטיח לטפל בעניין, בפועל לא קיבלנו כלום", אמר האח לעיתון 'מעריב'.

"מאז התאונה ובעקבותיה", ממשיכים בני המשפחה לטעון, "לקו ילדיו של הנפגע בנזק נפשי, הבא בין היתר לידי ביטוי בחרדות, בירידה בהישגים הלימודיים, בקשיי ריכוז ובהרטבת לילה, ואף נזקקו לטיפולים שונים. בפרט הילדה שעמדה ליד אביה וחזתה באסון".

עיריית ירושלים מסרה בתגובה ל'מעריב': "התביעה טרם הגיעה לידינו. לכשתתקבל, היא תילמד והעירייה תגיב בבית המשפט. עיריית ירושלים מצרה על המקרה הטראגי והיא תסייע ככל שניתן למשפחה בכל תהליך ההתמודדות עם האירוע הקשה אותו היא חווה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}