כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

אטימות משטרתית: גופת ההרוג טרם שוחררה

למרות שחלפו שעות מאז הדריסה בתל-אביב, גופת ההרוג - אביב מורג - עדיין לא שוחררה • המשטרה מפנה אצבע מאשימה לעבר הפרקליטות ומתנהגת באטימות כלפי המשפחה

זירת הפיגוע, הבוקר
זירת הפיגוע, הבוקר

אביב מורג, תושב גבעתיים בן 29, הוא הולך הרגל שנהרג היום (א) באירוע הדריסה בדרום תל-אביב, זאת לאחר שנמחץ למוות על-ידי המשאית שבה נהג איסלאם איברהים עיסא מכפר קאסם, שדהרה לעברו.

עוד בנושא:
יום הנכבה? הרוג ו-17 פצועים בכבישי תל-אביב • חשד לפיגוע דריסה

מחקירת בוחני התנועה בזירה עולה, כי מורג נפגע מהמשאית כשעמד על המפרץ בין שני הנתיבים ואז נמחץ מתחת למשאית. מורג נפצע באורח אנוש, וצוות מד"א, שהעניק לו טיפול רפואי ראשוני, נאלץ לקבוע את מותו.

בשעות האחרונות, כך מדווחים במשטרה, החל עיסא לשתף פעולה עם חוקריו. עיסא טוען כי לא מדובר בפיגוע דריסה, אלא באובדן שליטה על הרכב. עם זאת, במשטרה טוענים כי לא ניתן לקבל את טענתו של עיסא לאור הממצאים בשטח.

למרות שעברו שעות מאז הפיגוע, גופת ההרוג עדיין שוכבת בבית החולים, והמשטרה מסרבת להעניק למשפחה אישור שיאפשר להם לקיים את ההלוויה.

הנוהל הרגיל במקרה של פיגוע או תאונת דרכים, הוא אישור מיידי. במקרים של רצח לא פתור, דורשת המשטרה אישור נתיחה, בכדי לשחרר את הגופה. כשמדובר בפיגוע, משחררת המשטרה באופן מיידי את הגופה.

אלא שהפעם נתקלת המשפחה בקשיים בלתי מוסברים. בני המשפחה שהגיעו לתחנת המשטרה, שמעו כי הפרקליטות דורשת לנתח את הגופה, למרות שמדובר בהרג מכוון. מכל'ה גוטווין, מי שמנהל את המאבקים המשפטיים מטעם זק"א, שוחח עם מפקד המשטרה, וביקש ממנו לשחרר את הגופה.

מפקד המשטרה הודיע לגוטווין, כי הפרקליטות דורשת נתיחה. לבני המשפחה אמר המפקד כי הוא נכנס לישיבה ויעדכן אותם לאחריה, האם ניתן לשחרר את הגופה.

בני המשפחה הכאובים, אינם יודעים כיצד לנהוג אל מול אטימותה של המשטרה, ובארגון זק"א עושים בשעות האחרונות מאמצים בכדי להביא את הגופה לקבר ישראל במהירות האפשרית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}