כך תמקסמו את העסק שלכם • טיפים
אלי שביט, הבעלים והמייסד של חברת 'סטארט אפ', מסביר בטור מיוחד על השיטות והדרכים למקסם את הכנסות העסק שלכם • אין לכם עדיין כרטיס ביקור? זה הזמן
בניין משרדים. איך ממנפים את העסק?
כרטיס ביקור - אם עדיין אין לכם כרטיסי ביקור, פולדר עם פרופיל חברה או אתר אינטרנרט – זה הזמן להכין כדי להוכיח רצינות ומקצוענות. כרטיס הביקור שלכם, נייר המכתבים, המעטפות של בית העסק וכמובן אתר האינטרנט שלכם – הם כרטיס הכניסה שלהם לעולם העסקי ומבטאים רצינות ומקצועיות בפני לקוחות פוטנציאלים.
קשרים ונט וורקינג'– חלקו את כרטיס הביקור שלכם בכל הזדמנות, הציגו את פרטי החברה שלכם בכל דוא"ל אלקטרוני שאתם שולחים. ספרו על העסק שלכם לחברים, מכרים וקרובים. טפחו אותם כדי שיהיו השגרירים שלכם.
הקדישו זמן להשתתפות בפגישות, כנסים וסמינריונים הקשורים לתחום העסיקו שלכם. אמצו את הגישה שכל פגישה עשויה להוביל לעסקה חדשה. הקפידו לחלק כרטיסי ביקור בכל מפגש. אל תשכחו להציג את עצמכם ואת עיסוקכם והקפידו לחייך ולחלק מחמאות לשותפים שלכם לשיחה.
הירשמו כחברים באיגודים, אגודות, עמותות או ועדים הקשורים לתחום עיסוקכם. שם גם עשויים להיות הלקוחות הבאים שלכם. השקיעו מזמנכם בפעילות במסגרות אלה והציגו את מרכולותיכם.
יחסי ציבור – עשו לעצמכם יחסי ציבור או היעזרו במומחים בתחום. שימוש נכון בתקשורת ובערוצי המדיה יעניקו לכם חשיפה תקשורתית ששווה הרבה מאד כסף ותקרב אתכם ללקוחות החדשים. השקיעו בנראות שלכם באינטרנט ובתקשורת. פרסמו את הלוגו שלכם ואת כתובת האתר שלכם גם על המכונית ועל תיבת הדואר.
כתבו מאמרים אשר יבססו את מעמדכם במומחים, כייחודיים וכמובילי שוק. הפיצו המאמרים בכל במה אפשרית. זכרו כי האפשרויות הטובות ביותר נמצאות כיום ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות.
השם שלכם שווה הרבה מאד כסף - עשו שימוש מושכל בפרסומים בתקשורת ובכתבות אודות פעילותכם. אלה יובילו ללקוחות הבאים ויחזקו את מעמדכם. שימרו על מוניטין ותדמית ישרה ואמינה.
שימרו על קשר עם הקולגות שלכם, עקבו אחרי פעילותם, נתחו מהלכים מוצלחים, פרגנו על הצלחות שלהם והשקיעו זמן בלימוד תוך כדי תנועה.
נהלו דיאלוג וקשרים עם חברות וגופים שעשויים לסייע לעסק שלכם. אל תתביישו לפנות, לבקש ולהציע.
הציעו מוצרים להתנסות ודוגמה ללא תשלום. הציעו שירותי מבוא וייעוץ חינם ללקוחות פוטנציאלים ללא כל התחייבות מצידם. והכי חשוב - תיזמו! אל תהיו פסיביים. עתידכם בידכם!
קשרים ונט וורקינג'– חלקו את כרטיס הביקור שלכם בכל הזדמנות, הציגו את פרטי החברה שלכם בכל דוא"ל אלקטרוני שאתם שולחים. ספרו על העסק שלכם לחברים, מכרים וקרובים. טפחו אותם כדי שיהיו השגרירים שלכם.
הקדישו זמן להשתתפות בפגישות, כנסים וסמינריונים הקשורים לתחום העסיקו שלכם. אמצו את הגישה שכל פגישה עשויה להוביל לעסקה חדשה. הקפידו לחלק כרטיסי ביקור בכל מפגש. אל תשכחו להציג את עצמכם ואת עיסוקכם והקפידו לחייך ולחלק מחמאות לשותפים שלכם לשיחה.
הירשמו כחברים באיגודים, אגודות, עמותות או ועדים הקשורים לתחום עיסוקכם. שם גם עשויים להיות הלקוחות הבאים שלכם. השקיעו מזמנכם בפעילות במסגרות אלה והציגו את מרכולותיכם.
יחסי ציבור – עשו לעצמכם יחסי ציבור או היעזרו במומחים בתחום. שימוש נכון בתקשורת ובערוצי המדיה יעניקו לכם חשיפה תקשורתית ששווה הרבה מאד כסף ותקרב אתכם ללקוחות החדשים. השקיעו בנראות שלכם באינטרנט ובתקשורת. פרסמו את הלוגו שלכם ואת כתובת האתר שלכם גם על המכונית ועל תיבת הדואר.
כתבו מאמרים אשר יבססו את מעמדכם במומחים, כייחודיים וכמובילי שוק. הפיצו המאמרים בכל במה אפשרית. זכרו כי האפשרויות הטובות ביותר נמצאות כיום ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות.
השם שלכם שווה הרבה מאד כסף - עשו שימוש מושכל בפרסומים בתקשורת ובכתבות אודות פעילותכם. אלה יובילו ללקוחות הבאים ויחזקו את מעמדכם. שימרו על מוניטין ותדמית ישרה ואמינה.
שימרו על קשר עם הקולגות שלכם, עקבו אחרי פעילותם, נתחו מהלכים מוצלחים, פרגנו על הצלחות שלהם והשקיעו זמן בלימוד תוך כדי תנועה.
נהלו דיאלוג וקשרים עם חברות וגופים שעשויים לסייע לעסק שלכם. אל תתביישו לפנות, לבקש ולהציע.
הציעו מוצרים להתנסות ודוגמה ללא תשלום. הציעו שירותי מבוא וייעוץ חינם ללקוחות פוטנציאלים ללא כל התחייבות מצידם. והכי חשוב - תיזמו! אל תהיו פסיביים. עתידכם בידכם!
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות