כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הסלמה • מודעות על חנויות בב"ב: "צאו מעירנו" • תיעוד

מלחמה נגד חנויות אופנה • לאחר כינוס כושל, עברו הפורעים לאלימות • "החנות אסורה", נכתב במודעות שהודבקו על חנויות • בעל חנות: "הם עוד ישרפו לנו את העסק"

אחד החנויות שבהם הודבקו המודעות
אחד החנויות שבהם הודבקו המודעות

גורמים אלמוניים המנהלים מאבק כנגד מספר רשתות אופנה בבני ברק, החליטו בימים האחרונים להחריף את צעדי המאבק, ו'ללכת על ראשם' של בעלי החנויות.

תחילת המאבק בערב פסח האחרון, אז תלו אותם גורמים מודעות בכל רחבי בני ברק הקוראות לתושבות העיר שלא לרכוש בגדים בחנויות האופנה הפזורות בעיר כפטריות לאחר הגשם. אותם גורמים גם גייסו כמה בעלי הון שמימנו את מודעות הענק שנתלו ברחבי בני ברק.

אלא שלמרות המאבק, הפשקווילים והכרוזים, נשות העיר בני ברק מלאו בהמוניהן את חנויות האופנה ברחבי העיר, ובעלי החנויות גרפו פדיון נאה בערב החג האחרון.

מספר אברכים החליטו ליזום כינוס חירום בכולל חזון איש, בו קראו לאברכים שלא לדרוך ברחוב רבי עקיבא, המלא בפריצות ובאחפי נשים שאינם לבושות על פי ההלכה.

אלא שגם הכינוס המדובר לא הספיק, ומנהלי המאבק החליטו להחריף את צעדיהם ולנקוט ביוזמות אלימות, במטרה להפחיד את בעלי החנויות. בליל יום העצמאות, שעה שכל החנויות סגורות, הגיעו מספר נערים ותלו שלטים על חנויות רבות ברחוב המרכזי בעיר. על המודעות שהודבקו בחלונות הראווה של החנויות נכתב באותיות של קידוש לבנה: החנות אסורה על פי כללי ההלכה והצניעות צאו מהעיר.

עוברי אורח שהבחינו בנערים, מיהרו לתלוש את המודעות ולדווח על התקרית לבעלי החנויות.

אחד מבעלי החניות אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' "מדובר בעליית מדרגה. הקיצונים החליטו להלחם בנו עד חורמה, אני לא יתפלא אם בשלב הבא הם יציתו את החניות".

היום, התאגדו כמה מבעלי החנויות והם שוקלים לערב את המשטרה בפרשייה.









תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}