כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

נס עמוק: צנח עשרות מטרים - וניצל בנס • תמונות

בחור ישיבה בן 20, שלקח את רכבו של אביו לנסיעה לילית בשכונת רמות בירושלים, איבד שליטה על הרכב, וצנח לתהום • כיצד הוא הגיב לחילוצו הניסי? • צפו

הרכב בוואדי. צילום: אשר ב.
הרכב בוואדי. צילום: אשר ב.

הרכבים שנסעו ברחוב רמות אלון בשכונת רמות בירושלים, לא האמינו למראה עינהם.

רכב פרטי שנסע במהירות, סטה לפתע ממסלולו, התנגש בגדר, וצנח אל התהום הפעורה בעומק עשרות מטרים. מספר נהגים שעצרו בצד הדרך, היו בטוחים כי הנהג שנהג ברכב, הפך לחתיכות קטנות, והרכב המרוסק לא הותיר הרבה מקום לדמיון.

לא חלפו שניות מעטות, ומהרכב הפרטי, יצא הנהג כשהוא בריא ושלם. מלבד פאניקה שתקפה אותו בשל השבתת הרכב של הוריו, הוא נראה בסדר גמור, והנהגים עמדו בתור בכדי לקבל את ברכת הצדיק, שנחלץ ללא פגע מהתאונה הקטלנית.

מחקירת המשטרה עולה כי הנהג, בחור ישיבה בן 20, לקח את הרכב מאביו, ויצא לסיבוב בשכונה. לדבריו, רכב שהגיע מולו סינוור אותו, ובשל כך הוא סטה ממסלולו והתרסק לתוך הוואדי.

עד ראיה שנכח במקום בשעת התאונה, סיפר ל'בחדרי חרדים': "ראיתי את הרכב מתקרב במהירות. בשלב מסוים הוא איבד שליטה סטה לצד הכביש, התנגש בגדר והרכב עף באוויר לעבר הוואדי הפעור תחתיו. הזעקתי מיידית את צוותי "איחוד הצלה" שהגיעו למקום במהירות, וחילצו אותו מהעמק..

דנו, מתנדב זק"א שהגיע ראשון לזירת התאונה, דובב את הנהג שהיה בהיסטריה מוחלטת בשל השבתת הרכב. צוותי כיבוי נוספים ירדו לואדי בכדי לוודא שלא היו נפגעים נוספים ברכב.










































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}