"פועלים עד אליך": בנק הפועלים משיק שירותי סניף נייד
בנק הפועלים משיק שירותים באמצעות סניף נייד, במטרה להנגיש שירותים בנקאיים לאוכלוסיות המתקשות להגיע לסניפי הבנק, כגון בבתי חולים ובתי אבות, ולענות על הצורך של לקוחות במקומות שבהם אין שירותים בנקאיים קרובים. הסניף הנייד יופעל באמצעות רכב מיוחד שנרכש על ידי הבנק
- ידיעה אינפורמטיבית
- י"ז אב התשע"ז
בנק הפועלים משיק שירותים באמצעות סניף נייד, במטרה להנגיש שירותים בנקאיים לאוכלוסיות המתקשות להגיע לסניפי הבנק, כגון בבתי חולים ובתי אבות, ולענות על הצורך של לקוחות במקומות שבהם אין שירותים בנקאיים קרובים. הסניף הנייד יופעל באמצעות רכב מיוחד שנרכש על ידי הבנק, הרכב מחובר לרשת התקשורת של הבנק ויציע שירותי בנקאות מקיפים כולל בנקט למשיכת מזומנים. עובדי הסניף הנייד הם בנקאים בעלי ההכשרה המתאימה למילוי תפקידם.
הסניף הנייד רשאי לספק ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים את כל השירותים הניתנים בסניף, למעט ייעוץ פיננסי ופנסיוני והחתמה על ערבויות. חשבונות הלקוחות ימשיכו להתנהל בסניף הקיים שלהם, והסניף הנייד ישמש רק לצורך מתן שירות. פרטים על מועדי ההפעלה והמיקומים של הסניף הנייד יפורסמו באתר הבנק ובמוקדי השירות הטלפוני.
גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית: "אנו רואים בהפעלת הסניף הנייד חלק מחזון הבנק, המשלב יחס אישי ואנושי עם חדשנות טכנולוגית, תוך הנגשת השירותים הבנקאיים לכל הלקוחות. בנק הפועלים עשה בעבר שימוש בסניפים ניידים בתקופות חירום, כאשר נמנע מלקוחותיו להגיע לסניפים הרגילים, אבל אנו רואים בסניף הנייד גם פתרון יעיל להנגשת שירותים בנקאיים גם בשגרה".
בנוסף, בנק הפועלים השיק קו יעודי לאוכלוסיה המבוגרת ב"פועלים בטלפון". לקוחות מעל גיל 75 שמתקשרים למוקד הטלפוני של בנק הפועלים זוכים לשירות מועדף - קבלת מענה מהבנקאי הטלפוני במינימום הקשות ובמינימום זמן המתנה. מתוך הבנה כי חלק מציבור המבוגרים מתקשה לבחור נתיב לשיחה עם בנקאי באמצעות המענה הממוחשב הוחלט לייצר תעדוף בנתיב קצר ופשוט במיוחד עבור אוכלוסייה זו.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות