כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

זה לא קדאפי - זה ביבי • קמפיין חדש של 'קדימה'

קדימה מצאה דרך לנגח את ביבי • תחת הסלוגן "זה לא קדאפי - זה ביבי", יצא לדרך קמפיין חדש המנצל את מחירי הדלק הגואים להסתה נגד בנימין נתניהו

זה לא קדאפי - זה ביבי • קמפיין חדש של 'קדימה'

בימים האחרונים החלה תנועת 'קדימה' בפעילות רחבת היקף כנגד העלאת מחירי הדלק.

סלוגן הפעילות: "זה לא קדאפי, זה ביבי! יותר מ-50% ממחיר הדלק זה מס".

ביום ו' נערכה פעילות שטח בכניסה לשוק הכרמל. הפעילות כללה החתמה על עצומה להגבלת המס על הדלק, חלוקת פלאיירים, סטיקרים וחומרי הסברה, זאת בהמשך לפעילות הלילה, במהלכה נתלו שלטים וחומרי הסברה בנקודות שונות ברחבי הארץ.

בפעילות לקחו חלק חברי הכנסת יואל חסון, שלמה מולה, אורית זוארץ ויוליה שמאלוב ברקוביץ', פעילים ואזרחים תומכי המאבק.

בהתייחסה לפעילות אמרה הבוקר ראש האופוזיציה, ציפי לבני, כי "זה לא קדאפי - זה ביבי. העלאת המחירים אינה בשל עליית מחירי נפט בעולם אלא בשל העלאת מסים. מי שלא יכול לשאת בכל זה אלו אותם אנשים שקמים כל בוקר לעבוד, להביא פרנסה הביתה, מנסים לדאוג לילדים ולמשפחה, לחסוך קצת כסף לקנות דירה-האנשים האלה אוכלים ושותים ומתדלקים עם החסכונות שלהם".

ביום ד' הקרוב תתכנס מליאת הכנסת לדיון פגרה מיוחד אותו יזמה סיעת קדימה, תחת הכותרת, "מדיניות המיסים של נתניהו, מעלה את מחירי הדלק לשיאים חדשים".

בנוסף, הגישה 'קדימה', באמצעות ח"כ יואל חסון, הצעת חוק המציעה כי שיעור המיסוי המקסימאלי ששר האוצר יוכל להטיל על הדלק לא יעלה על 30% ממחיר הדלק (שיעור המיסוי כולל הן את המע"מ והן את מס הבלו).

שיעור מקסימאלי זה, יאפשר את הוזלת מחיר הדלק ויחזיר את הדלק לטווח מחירים סביר. כל העלאה במרכיב המיסוי על הדלק מעבר לשיעור של 30% במקרים חריגים בלבד תחייב אישור מיוחד של ועדת הכספים של הכנסת ברוב חבריה.

מטרת הצעת החוק היא למנוע שיעור מס בלתי מידתי על הדלק כאמצעי לגיוס כספים לאוצר המדינה.












תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}