ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

כך פתחו הישיבשער'ס באלעד את בין הזמנים

1000 תלמידי ישיבות בין הזמנים מאלעד פתחו את בין הזמנים באירוע ענק שאורגן על ידי לשכת ממלא מקום ראש העיר שמואל גרוסברד • 'בחדרי חרדים' בתיעוד מהאירוע

כך פתחו הישיבשער'ס באלעד את בין הזמנים



כאלף תלמידי ישיבות בין הזמנים בעיר אלעד – תלמידי הישיבות המובחרות בארץ, השתתפו בליל שישי האחרון באירוע מושקע שנערך באווירה מיוחדת ואיכותית, לטובת ולהנאת תלמידי הישיבות הנופשים בימים אלו ואוגרים כוחות לקראת חודש אלול והימים הנוראים.

האירוע שנערך בפארק 'נחשונית במים' אורגן על ידי לשכת ממלא מקום וסגן ראש העיר שמואל גרוסברד בפיקוח בד"צ אלעד ובתיאום "מיה שיווק בריכות לציבור החרדי".

בראשיתו של האירוע נערך במקום 'זיץ ליל שישי' עם מיטב שירי השבת בליווי מוזיקה עם אמני הזמר והרגש איציק כהן וחיים קליגר.

דברי פתיחה נשא מ"מ ראש העיר שמואל גרוסברד, שהסביר את מהות ימי "בין הזמנים" ע"פ משנתם של גדולי הדורות, ואת דברי הסטייפלר זצ"ל שעל בין הזמנים נאמר "אין אדם לומד אלא במקום שליבו חפץ" וזה מה שעושים תלמידי "ישיבות בין הזמנים" ולכן הוא שמח על האירוע המיוחד לטובת תלמידי הישיבות היושבים על תלמודם גם בימי "בין הזמנים".

בסיום דבריו הודה לראש העיר ישראל פרוש, למנהלי ישיבות בין הזמנים על שיתוף הפעולה המוצלח, למנהל לשכתו משה רבר שארגן ודאג לכל הפרטים באירוע המיוחד לקופ"ח מאוחדת ולרב משה כהן סגן מנהל המחוז של קופת החולים וכן לנותני החסויות לערב זה.

בהמשך נשאו דברי ברכה קצרים ראש העיר ישראל פרוש שהודה בחום לממלא מקומו שמואל גרוסברד על היוזמה המבורכת, כן נשא דברי ברכה יו"ר דגל התורה בעיר אברהם שטרן.

דברי סיום נשמעו מפי הרה"ג רבי יגאל בראון, שעמד בדבריו על כך שבכל מה שעושים בבין הזמנים צריך להיות מורגש שהוא נעשה ע"י לומדי תורה ושיתקדש שם שמים על ידם, כשידעו שבכל מצב עיקר התכלית היא התורה.

בתום הזיץ' ודברי הברכה נערכה תפילת מעריב ברוב עם, לאחמ"כ עמדו הבריכות והמגלשות שבפארק לטובת בחורי הישיבות במשך למעלה מ-3 שעות, כשבמהלכם - תחת הכותרת "טועמיה חיים זכו" חולקו לציבור 1200 מנות של צ'ולנט ושאר מטעמי השבת, בכלים שנתרמו לאירוע ע"י חנות "חיים כלים" באלעד, לצד אלפי פחיות שתיה תרומת חברת "טמפו". כשהאירוע כולו מגבש ומלכד את תלמידי הישיבות בעיר.



























































בין הזמנים אלעד פארק מים שמואל גרוסברד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד