י"ט תשרי התשפ"ה
21.10.2024

צפו: אהרן בעלה של מיכל שנרצחה בידי ערבי מדבר

זמן קצר אחר שהותר לפרסום על כך שנתפס הרוצח של מיכל חלימי הי"ד, הבאנו את דברי המקובל הרב עדס שסתר את גירסת המשטרה. צפו בדברי הבעל, שנותר דבק באמונתו כי מדובר ברצח לאומני

אהרן חלימי, בעל הנרצחת הי"ד. צילומסך
אהרן חלימי, בעל הנרצחת הי"ד. צילומסך



בעלה של הנרצחת מיכל חלימי הי"ד, מתכוון לתבוע את המשטרה על גרסתה לנסיבות הרצח. בשלב זה לא כל הפרטים מותרים בפרסום אך הוא טוען כי הרוצח אף איים עליו.

הבוקר הותר לפרסום כי מיכל חלימי (29) תושבת אדם, נרצחה על ידי מוחמד ח'ארוף תושב שכם שהיה איתה בקשר. המנוחה מיכל, נעדרה לפני כשלושה חודשים ובעלה הגיש תלונה על היעדרה. הבוקר עם התרת פרסום מקרה הרצח המזעזע, דיווחה המשטרה כי המנוחה הייתה בקשר עם מי שהודה ברציחתה.

צפו בבעלה, אהרן חלימי, מספר "אשתי נרצחה בתאריך 28/05. משטרת ישראל מסרה גירסה ואנחנו מתנגדים ופוסלים את כל גרסת משטרת ישראל. אנחנו עדיין לא קברנו את אשתי, ברגע שנקבר אותה ונשב שבעה, אחר כך נגיב בהרחבה ונגיש תביעה נגד משטרת ישראל וחשוב שהצדק יצא לאור"

אהרן חלימי


בעקבות הודעת המשטרה כי מדובר בקשר אישי, אמר הבוקר המקובל הרב יעקב עדס ל'בחדרי' כי "היא נרצחה על רקע היותה יהודייה, ולא הייתה בשום פנים ואופן בת זוגו". ממידע שהובא ב'בחדרי' מדובר כפי הנראה בקשר רחוק, טרם התחתנה עם בעלה שומר המצוות. הרוצח חידש את הקשר באזור חג הפסח האחרון והצליח להביא אותה לפגוש אותו.

לדברי הרב, "הערבים שיוצאים עם נשים יהודיות עושים את זה על רקע לאומני ובחלק מהמקרים אף רוצחים אותן. צריך להתריע ולומר כי יש תופעה של השתקה, בכל העניין הזה של קשרים בין ערבים ליהודיות שמספר פעמים בשנה מגיעים אף לשפיכות דמים. מנסים להפוך את זה למשהו פלילי - אך זה שקר גמור!" אומר הרב בהחלטיות.

"למרות סימנים והצלבות שונות שביצענו ואשר הצביעו על כך שמיכל נעדרת מביתה שלא מרצונה - נראה כי משטרת ישראל פעלה באופן רשלני מאז הגיש הבעל תלונה על היעדרותה של אשתו והתמהמה בפעילות לאיתורה" אומרים בארגון יד לאחים. "בנוסף, ללא תיאום מול המשפחה ולמרות שהובטח לה כי עד יום ראשון לא יוסר צו איסור הפרסום - גילו במשפחה הבוקר במפתיע כי הצו הוסר ודבר הרצח פורסם בכל כלי התקשורת מספר שעות לפני הלוויתה של מיכל ז"ל. התנהלות המשטרה במקרה הזה מצטרפת להתנהלות במקרים נוספים אותם ליווינו בעבר בארגון - כשהמשטרה מתמהמת ואינה עומדת על חומרת הדברים והתמרורים האדומים שעולים לאורך כל הדרך".

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי', עם התקדמות החקירה ותחת צו איסור פרסום, נעצרו מעורבים נוספים תושבי טייבה עימם החשוד היה בקשר. "במהלך חקירתם מסרו כי בין החשוד והמנוחה היה קשר אישי, וביום היעדרותה, נפגשו השניים באזור חולון ושם ככל הנראה בוצע הרצח" נמסר בהודעת המשטרה. בשבוע שעבר ולאחר שבלשי היחידה, ערכו סריקות נרחבות באזור חולות חולון, אותרה גופת המנוחה שזוהתה במכון לרפואה משפטית.

החשוד מוחמד חארוף, נחקר מספר פעמים. תחילה הכחיש את החשדות נגדו, אך בהמשך הודה ושיחזר את מעשה הרצח. על פי גרסתו פגש את המנוחה באזור חולון, חנק אותה, הטיח אבנים בראשה, כיסה את גופתה ועזב את המקום ברכבה.

לדברי המשטרה, שפירסמה תמונה משותפת של הערבי הרוצח עם הנרצחת הי"ד, המניע לרצח הוא פלילי, אך החשוד בבית המשפט הכחיש מכל וכל שהיה בקשר עמה ואמר כי הוא "יהורג את כל היהודים" וכי עשה זאת "למען האסירים הפלסטינים". במשטרה מעריכים כי גרסת החשוד נועדה על מנת לקבל כספים מארגוני הטרור.
מיכל חלימי ערבי רצח יהודיה אהרן חלימי הרב עדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}