ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

בין הזמנים, יחל"צ מגילות בפנייה לראשי הישיבות וההורים

הקשיבו למומחים, הסכיתו לאלה שבזמן אמת חווים את הבעיות ומתגייסים להציל חיי מטיילים בהם בחורי ישיבות שיוצאים למסעות לא אחראיים בשטח. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם

דן אסולין
דן אסולין



מתנדבי יחידות החילוץ מגילות של משטרת מחוז ש"י, יחד עם יחידות החילוץ הפזורות ברחבי הארץ, נערכים גם השנה לקראת ימי "בין הזמנים" - שמתחילים השבוע בשיאו של גל חום משמעותי - במסגרתם תלמידי הישיבות יוצאים לטייל עד לראש חודש אלול.

"אנו מבקשים מבחורי הישיבות לצאת ולטייל, אך להתאים את הטיול ליכולת שלהם, ביגוד מתאים הכולל כובע, נעלי הליכה ולפחות שלושה ליטרים של מים לאדם. טלפון סלולארי טעון, על מנת שיוכלו להזעיק עזרה בעת הצורך" אומר דן אסולין, סגן מפקד יחידת החילוץ מגילות. "בכל מקרה של צורך בעזרה, יש לפנות למוקד 100 של המשטרה ואלה יפנו את יחידת החילוץ הרלוונטית לאיזור".

יחלצ מגילות לקראת בין הזמנים


דן פונה לגולשי ב'בחדרי' "אנו מבקשים מראשי הישיבות ומהורים של התלמידים, להדגיש בפניהם את הסכנות הכרוכות בטיול בחום הזה, להתאים את הטיול לצרכיהם. אם אפשר, לדעת לאן הילדים יוצאים לטייל שיהיה קל יותר לאתר אותם. שתהיה לכולם חופשה נעימה ובטוחה".

בשנה שעברה ב'בין הזמנים' של חודשי הקיץ בוצעו, רק ביחל"צ מגילות, 13 חילוצים, במהלכם חולצו עשרות מטיילים כאשר רובם סבלו מהתייבשות ותשישות. בשיאו של 'בין הזמנים' אשתקד, 20 מחלצים מהיחידה סרקו במשך שעות רבות את נחל דרגה במטרה לאתר ולחלץ בחור ישיבה שנקלע למצוקה בנחל, וזה אותר כשהוא תשוש.

במסגרת ההכנות, בדומה לשאר יחידות המשטרה, מתנדבי היחידה רעננו את הציוד, בקבוקי המים מולאו, וכן מחסני הציוד - המתנדבים יהיו בכוננות מתמדת לכל אירוע בו יתבקשו לסייע.

הוראות בטיחות
• יש להצטיד בלפחות 3 ליטרים של מים לאדם.
• יש לטייל בלבוש מתאים שכולל נעלי הליכה נוחות וכובע.
• יש להכיר את המסלול, רמת הקושי שלו והנחיות ספציפיות לגביו.
• יש להישמע להוראות פקחי רשות הטבע והגנים
• במקרה של צורך בחילוץ או טיפול רפואי בשטח יש להתקשר 100 למוקד משטרת ישראל ויחידת החילוץ הקרובה ביותר תוקפץ לאירוע.
יחידת חילוץ מגילות בין הזמנים מדבר יהודה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}