כ"ג אלול התשפ"ד
26.09.2024

'יתד נאמן' פרסם שוב את מכתב הגר"נ קרליץ עם חתימת הגר"ח קנייבסקי

אמש ביקרו חברי מערכת 'משפחה' אצל הגר"נ קרליץ שהוציא מכתב: אסור ל'יתד נאמן' לפרסם את מכתבו כנגד השבועונים • למרות הכל, המכתב מתפרסם הבוקר ב'יתד' בתוספת חתימתו של הגר"ח קנייבסקי • "כל זה דברים פשוטים ואין צריך ראייה", כותב הגר"ח בקיצור

הגר"נ קרליץ והגר"ח קנייבסקי צילום: בחדרי רחדים
הגר"נ קרליץ והגר"ח קנייבסקי צילום: בחדרי רחדים



סאגת השבועונים ממשיכה גם הבוקר (ה'): היומון 'יתד נאמן' מפרסם שוב את מכתב הגר"נ קרליץ כנגד השבועונים והחינמונים, בהם עיתון 'משפחה'.

הפעם מצטרף למכתב במספר מילים הגר"ח קנייבסקי שכתב בכתב ידו כדרכו בקצרה "כל זה דברים פשוטים ואין צריך ראייה", כתב הגר"ח וצירף את חתימתו למכתב שחולל סערה.

מכתב הגר"נ מתפרסם שוב ב'יתד נאמן' למרות שאמש (ד') כפי שדווח בהרחבה כאן באתר 'בחדרי חרדים' ביקר במעונו של הגר"נ קרליץ, מנכ"ל משפחה אלי פלאי כשהוא מלווה בחברי הוועדה הרוחנית של העיתון ובראשם היו"ר הגאון רבי מנחם כהן.

לאחר הפגישה הוציא הגר"נ מכתב חדש מתחת ידיו המבטל את חתימתו נגד העיתון ובנוסף הובהר לאנשי מערכת 'יתד נאמן', כי אין לפרסם את המכתב שוב.

בביקור אצל הגר"נ אף הציגו מערכת 'משפחה' בקשה של רבנים שפנו למערכת העיתון שיקבלו על עצמם גוף כשרותי שיפקח על העיתון, הגר"נ הבטיח לשקול בחיוב את הדברים.

עסקן חרדי שבעברו לחם נגד השבועונים אומר הבוקר בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים': "מעולם לא ראיתי את 'יתד נאמן' נלחם כך, ששלשה פעמים בשבוע מפרסם את אותו מכתב כנגד השבועונים משהו כאן לא מסתדר לי בצורת המלחמה הנוכחית".

האם המכתב של הגר"נ יפורסם שוב גם מחר, בעיתון של יום שישי? נמשיך ונעקוב.

המכתב ב'יתד נאמן' הבוקר



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}