כ"ג אלול התשפ"ד
26.09.2024

שישרפו הירושלמים? • ניסו שחם מפקד משטרת הבירה

שערוריה • ניצב ניסו שחם קילל מתנחלים והצדיק ירי נגד מפגינים חרדים, אבל זה לא מפריע לו לקבל את פיקוד מחוז ירושלים • הימין: "הוכח שדמינו הפקר"

הפגנת ירי האש החיה בגאולה
הפגנת ירי האש החיה בגאולה



ניצב ניסו שחם, ממפקדיה הגסים והאלימים ביותר של משטרת ישראל, זכה היום (ג) בפרס הגדול ומתמנה לפקד על משטרת מחוז הבירה.

שחם מקבל את התפקיד לאור המלצת מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, בדבר הרכב סגל הפיקוד הבכיר שיוביל את משטרת ישראל בשנים הקרובות.

בין המינויים שהמליץ המפ"כל החדש היה מינויו של ניצב ניסו שחם למפקד משטרת מחוז ירושלים. שחם הזכור מהדברים הבוטים והאלימים שאמר נגד המתנחלים בימי פינוי גוש קטיף. כזכור, נקלט שחם במצלמות צוות צלמי ערוץ 10, כשהוא מורה להשתמש בכח רב נגד מפגיני כפר מימון, כולל מכות באלות לפלג גוף תחתון. שחם מצולם כמי שאומר: "שיישרפו, אל תעשה חשבון, תפעיל מכת"ז. תשתמש בכל האמצעים כולל מעצרים ושימוש בכוח".

ניסו שחם היה גם זה שהצדיק ירי אש חיה נגד מפגינים חרדים ברחוב צפניה בגאולה, לפני כשנתיים ימים.

כשנתבקש להתמנות לסגן מפקד מחוז ירושלים, התנצל שחם בפני הציבור הדתי.

במכתב התנצלות שפרסם הוא כתב: "במגוון התפקידים בהם שירתתי במשטרה למדתי להכיר מקרוב את הציבור הציוני-דתי, ואני מכיר ומוקיר את האזרחות הטובה שציבור זה מפגין במגוון תחומי העשייה הלגיטימיים במדינת ישראל".

אך כפי שאומר פעיל הימין, איתמר בן גביר: "השדר הוא שדם המתנחלים הפקר, אין ספק שאם שחם היה אומר את דברי הבלע שלו על ערבים או כל ציבור אחר הוא לא היה מתמנה. שוב אהרונוביץ בוגד באמון בוחריו".

עוד במינויים: תנ"צ אהרון אקסול, שהיה סגן מפקד מג"ב, יועלה לדרגת ניצב וימונה למפקד מחוז תל אביב, תנ"צ עמוס יעקב, שהיה מפקד מג"ב ירושלים ומפקד בה"ד מג"ב, יועלה לדרגת ניצב וימונה למפקד מחוז ש"י, תנ"צ רוני עטיה שהיה ממ"ר חוף יועלה לדרגת ניצב וימונה לתפקיד מפקד מחוז צפון שיהיה מחוז חדש.

כך גם, תנ"צ יוסי פריינטי, שהיה ממ"ר נגב והמזכיר הביטחוני לשר, יועלה לדרגת ניצב וימונה לתפקיד מפקד מחוז דרום, תנ"צ זוהר דביר, שהיה מפקד הימ"מ וסממ"ז צפון, יועלה לדרגת ניצב, וימונה לראש את"ל.



ניצב ניסו שחם מקלל ונותן פקודות להכות מפגינים בכפר מיימון:

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}