כ"ג אלול התשפ"ד
26.09.2024

הגרב"צ מוצפי נגד רמתי: "שלח לי בשבת בריונים" • להאזנה

"עוד לא קם דבר כזה בישראל" • בראיון חריף ל'קול ברמה' תוקף הרה"ג רבי בן ציון מוצפי את אהרון רמתי ומאשים אותו במעשי אלימות נגד רבנים • האזינו

הגרב"צ מוצפי נגד רמתי: "שלח לי בשבת בריונים" • להאזנה
הסמינר של רמתי כפי שתועד ב-2012 צילום: יוסי פורמנסקי

בעוד חוקרי משטרת ירושלים ממשיכים לעסוק בחקירה נגד אנשים המנסים להתנכל לחייו של אהרון רמתי, המנהל את סמינר 'רמתי' בירושלים יש מי שזועק נגד הסמינר ונגד האיש העומד בראשה.

בראיון למהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן, ב'קול ברמה' הביע הרב בן ציון מוצפי זעזוע על המקרה וסיפר על היכרותו עם המקום. "אני רוצה להביע זעזוע עמוק, סלידה ודאגה גדולה איך אנשים מורדים בגדולי ישראל", הוא אמר. "כל הרבנים מכל החוגים חתמו על פסק הלכה חד משמעי שצריך לסגור את המקום ועדיין ממרים את פיהם.

"עוד לא קם דבר כזה בישראל",

הרב סיפר כי, "לפני ששה חודשים חזרתי מהתפילה ב6:45 בבוקר. בת חיכתה לי בשער הבית ואיתה נכחה אישה מבוגרת. הבת סיפרה לי סיפור שאני מקדים ואומר שהוא שקרי, היא טענה כי ההורים שלה אנשים חילונים ואמא שלה מתעללת בה, מבזה אותה, והיא נרדפת על ידה במשך כל פעם שהיא באה הביתה.

"היא ביקשה שאתיר לה לא ללכת הבית במשך תקופה של מספר חודשים, אמרתי לה כי אני צריך לבדוק והיא השאירה לי מספר טלפון כדי שאחזור אליה כדי שאוכל לתת לה את תשובתי. המספר היה שגוי, אך למרות זאת חיפשתי אחריה ואמרתי לה שאני מתיר לה את להישאר שם".

הרב סיפר כי לאחר זמן מה הגיע אביה של הנערה והציג את עצמו, "הוא שאל אותי על מה ולמה עשיתי לו את זה", מספר הגרב"צ. "אנחנו אנשים חרדים לכל דבר", הוא הביע בפניו את כאבו.

הרב מוצפי מספר כי בשבת האחרונה שלח אהרון רמתי בריונים כדי לאיים עליו, "הם עשו לי טרור בבית. עד שלא הקמתי צעקות אז הם לא הפסיקו מלהמשיך להגיע אל הבית שלי. אנשים שמהלכים אימים על רבנים, עושים מה שהם רוצים למרות שהרבנים צועקים ומשוועים לעזרה ואין מי שעונה להם.

"כולם שותקים ועוברים לסדר היום. איך ייתכן?".



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}