כ"ג אלול התשפ"ד
26.09.2024

התדרדרות: אב שילם כסף בכדי שיפגעו במנהל הסמינר

'פרשת הרמתי': אב לאחת הבנות השוהות בפנימיה שמנהל הרב הרמתי, שכר את שירותיו של סוכן סמוי בכדי שיפגע במנהל הפנימיה • רמתי: "זה מוכיח את פרצופם האמיתי"

הרמתי. צילום: ישראל היום
הרמתי. צילום: ישראל היום

'פרשת הרמתי' שנחשפה לראשונה באתר 'בחדרי חרדים', ממשיכה לעורר גלים, וההתפתחויות הרבות בפרשייה המסעירה ממשיכים להעסיק את כלי התקשורת.

אמש (א'), חשף אתר 'בחדרי חרדים' כי הרב הרמתי ספג איומים על חייו. הוא נקרא למשטרת ירושלים שם נאמר לו כי הוא לא היה אמור להימצא בין החיים בימים אלו, בעקבות פעולות שנקטו כנגדו חלק מהורי הבנות השוהות בפנימיה אותה הוא מנהל.

הבוקר (ב') חשפה המשטרה את הפרטים המלאים מאחורי הפעילות הבלתי חוקית.

בלשי היחידה המרכזית במשטרת ירושלים עצרו לחקירה בסוף השבוע האחרון, חרדי בשנות ה-50, תושב ירושלים, החשוד כי שילם לשוטר סמוי כמה אלפי שקלים בכדי שזה יפגע באהרון רמתי - מנהל פנימית הבנות השנויה במחלוקת.

החשוד טען בחקירתו כי הרב מחזיק את בתו בת ה-20 בפנימיה בניגוד לרצונה, אך הכחיש ששילם כסף כדי שיפגעו ברב.

מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית-המשפט השלום ב-4 ימים עד היום, והיום שוחרר למעצר בית ותנאים נוספים ע"י קצין משטרה.

בתגובה אומר אהרון רמתי ל'בחדרי חרדים': "זה מראה את פרצופם האמיתי של כל אלו שנלחמים נגדי ואלו שהביאו את גדולי ישראל לחתום על מכתב שאין בו טיפת אמת".

באשר לבת העצור הוא אומר: "היא לא שוהה אצלנו בפנימיה לא בניגוד לרצונה, אלא בגלל המלחמה של ההורים שלה שהחלו להילחם רק אחרי מכתבם של הרבנים. הבחורה העידה במשטרה עדות מלאה על מה שעוללו לה הוריה כשהייתה בבית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}