כ"ג אלול התשפ"ד
26.09.2024

המאבק הבא • מי יהיה הסגן השמיני?

האם חברי המועצה החרדים בעיריית ירושלים דורשים ברצינות סגן חרדי נוסף? • גורמים בעירייה: "הם יודעים שזה לא מציאותי. המטרה - לרמוז שרחל עזריה לא תמונה"

הסגנים המכהנים, פינדרוס את דייטש. צילום ארכיון
הסגנים המכהנים, פינדרוס את דייטש. צילום ארכיון

בכיכר ספרא טרם הספיקו לשמוח בשמחתו של יוסי דייטש, שמונה בסוף השבוע לתפקיד הסגן השביעי של ניר ברקת - וכבר מוכרז לו מאבק חדש.

כזכור, מתוקף חוק הסגנים החדש, לעיריית ירושלים ניתנה האפשרות למנות לשני סגנים נוספים בשכר, שיכהנו לצד ששת הסגנים הקיימים.

יוסי דייטש, שהיה אמור להחליף את יצחק פינדרוס תחת הסכם הרוטציה, נכנס לתפקיד הסגן ביום חמישי האחרון כשהוא משאיר את עמיתו פינדרוס לצידו.

"החרדים יודעים היטב שהם לא יקבלו את התפקיד הנוסף", אומר גורם בעירייה ל'בחדרי חרדים'. "הם קיבלו את תפקיד הסגן ה-7 ובנוסף לכך גם פינדרוס נשאר בתפקידו למרות שהיה אמור לפנות את מקומו. הם לא ינועו לכיוון פינות לא מציאותיות".

אז איך ייתכן שחברי המועצה החרדים דורשים את מינויו של יוסף לוק, נציג 'אגודת ישראל', לסגן נוסף?

מסתבר, כי חברת מועצת העיר, רחל עזריה מ'התעוררות', המוגדרת בפיהם של הדתיים והחרדים כ"רפורמית ושונאת דת", מפעילה בימים האחרונים לחצים כבדים מכל הכיוונים, כדי שראש העיר יכריז על מינויה לתפקיד.

הנציגות החרדית, שלא מוכנה לשמוע על האפשרות, מציעה חלופה: חבר המועצה החרדי יוסף לוק לסגנות.

"הם יודעים טוב מאד שדבר כזה לא יקרה", מסביר הגורם בעירייה. "אך בשביל לרמוז לברקת שלא כדאי שייבחר את עזריה, הם עושים את המהלך הזה. לא הם ולא ברקת טיפשים", הוא מסכם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}