כ"ג אלול התשפ"ד
26.09.2024

החרדים מקבלים כסף? "גם הערבים רוצים"

בישיבת המועצה האחרונה העלה לדיון פפה אללו את סוגיית השכרת מבנים לבתי ספר ערבים במזרח העיר. הוא דרש מהעירייה להקצות עשרה מיליון שקלים

ידרוש 10 מיליון ש"ח. פפה אללו
ידרוש 10 מיליון ש"ח. פפה אללו

חבר מועצת עיריית ירושלים, פפה אללו לא מוצא את שלוותו.

בישיבת המועצה האחרונה העלה לדיון אללו את נושא השכרת מבנים לבתי ספר במזרח העיר. הוא דרש מהעירייה להקצות עשרה מיליון שקלים לטובת ההשכרה לאחר שלטענתו נודע לו כי העירייה דנה בימים אלו באפשרות לשכור מבנים עבור החינוך החרדי.

לדברי אללו, מדובר במעשה הנוגד את חוות הדעת המשפטית של היועץ המשפטי הקודם לעירייה, עו"ד יוסי חביליו. שקבע כי אין אפשרות לשכור מבנים עבור מוסדות חינוך שאינם עירוניים אלא להקציב עבורן כספים לפי תקנות.

עוד נטען, כי העירייה אינה יכולה להזניח את מערכת החינוך במזרח העיר בעוד היא מטפחת את מערכת החינוך הלא רשמית.

"במזרח העיר קיימים בתי ספר רשמיים שאין להם מבנה הולם", הסביר את דבריו והוסיף כי "סבור אני שראוי לשכור עבורם מבנים לפני שמקציבים כספים לשכירת מבנים לבתי ספר במעמד מוכר שאינו רשמי.

"אם בסופו של דבר תחליט העירייה להקצות כספים עבור שכירות מבנים לבתי הספר החרדיים, אדרוש הקצבה של עשרה מיליון שקלים לטובת בתי ספר רשמיים וכן לכאלה הנמצאים במעמד מוכר שאינו רשמי, הפועלים במזרח העיר.

בעיריית ירושלים טרם גיבשו את ההחלטה הסופית באשר לפתרונות הולמים לצורכי החינוך בעיר. כשתתקבל ההחלטה, העירייה תודיע על כך בשקיפות מלאה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}